5-vuotiaat tytöt ja pissaleikit
Tyttöni ja samanikäinen kaverinsa ovat keksineet iljettävän leikin. He ovat pissanneet leikissä olleisiin astioihin yläkerran leikkihuoneessa. Asia paljastui kaiken lisäksi vasta parin viikon päästä siivouksen yhteydessä, koska tyttö oli sulkenut huoneen oven eikä kukaan nuku siinä huoneessa.
Hänellä oli juuri ollut toinen kaveri kylässä ja luulin että he olivat juuri tehneet näitä tuhmuuksia, mutta paljastuikin, että olivat siis jo pari viikkoa sitten pissailleet ympäriinsä toisen kaverin kanssa.
Nyt en tiedä otanko tätä asiaa puheeksi ko kaverin kanssa vai miten pitäisi suhtautua kun hän tulee seuraavan kerran kylään. Kaikki sopivat astiat olen piilottanut ja kieltänyt tyttöäni enää tekemästä tätä juttua. Ilmeisesti pitää valvoa sitten koko ajan vieressä, kun aikaisemmin saattoivat leikkiä yläkerrassa tuntikaudet ja sain tehdä kotitöitä alhaalla ja vahtia vauvaa.
Onko muilla kokemuksia tälläisestä?
Kommentit (2)
Olen itse myös sillon n. 5vuotiaana leikkinyt pissaleikkejä. Suihkussa oli kivaa pissata purkkiin yms. Kukkapenkkiin pissasin usein ja kerran jopa lipaston päälle. Tietysti siivosin jälkeni myös. En muista mikä siinä pissaamisessa viehätti, mutta muistan kuinka kiva leikki se oli. Ja kyllä, olen nykyään normaali aikuinen :)
ja ihan normaaleja meistä tuli. ei edes jääty kiinni kun pestiin (=pikaisesti huuhdeltiin) astiat leikin jälkeen. en muista ikää tarkkaan, mutta jotain 4-5v oltiin.
tosin muutakin tyhmää on tullu lapsena kokeiltua, että älä nyt ainakaan kiellä sitä leikkimistä keskenään, pissaleikeistä toki voi keskustella että ei ihmiseritteet kuulu leikkiin.