Viimeiset kuukautiset 8.9. Voinko juoda tänään viiniä? En tiedä olenko raskaana.
Kommentit (11)
eipä tarvi harmitella, jos ootkin raskaana.
t. itse karmeen morkkiksen kanssa koko raskauden elänyt, raskaus olikin 6:nnella viikolla kun join alkoholia. Kuukautiset oli myöhässä mutta raskaustesti näytti negaa.
Ei se alkoholi niin tärkeä juttu ole, etteikö vois jättää juomatta. Jos olet raskaana ja aiot vielä imettää, niin sitten olet seuraavat about 2 vuotta ilman alkoholia. Helppo juttu, kun ajattelee lapsen parasta :)
ei ole vielä yhteistä verenkiertoa alkion kanssa, eli siitä vaan.
sun ohjeen mukaan vois juoda koko raskauden ajan.
sun ohjeen mukaan vois juoda koko raskauden ajan.
On istukan kautta vähän myöhemmin, muistaakseni rv 7 lähtien. Sitä ennen solupallero kehittyy itsenäisesti.
Ei se alkioon vaikuta vielä millään tavalla.
Ei se vaikuta mahdolliseen raskauteen vielä mitenkään. Ja ei, en tosiaankaan kannata alkoholin juomista raskauden aikana, mut en kyllä kivitäkään, jos joku juo yhden, siis vain ja ainoastaan yhden, lasin mietoa viiniä tai vaikka ykköskaljan.
Vaikka olisitkin, niin ei se vaikuta mihinkään mitenkään.
Ihan rauhassa voi juoda viiniä. Se että aikoo vetää kunnon kännit on kai eriasia, ehkä. Se vaan ei ole kyllä muutenkaan järkevää. Ja viinistä vielä kännit... no joku siihen kuulema pystyy.
mutta en mitään kännejä vetäisi. Joku ihmetteli ettäkö viinistä kännit, no ei se mikään kumma juttu ole, minä juon lähinnä viiniä ja helposti menee illan aikana pari pullollista ja kyllä siinä jo melkosen hiprakassa alkaa olla. Siinä asiassa olen ehdoton että raskausaikana nollalinja mutta kun ei edes tiedä onko raskaana niin kyllä voi vähän ottaa.
Ei se vaikuta mahdolliseen raskauteen vielä mitenkään. Ja ei, en tosiaankaan kannata alkoholin juomista raskauden aikana, mut en kyllä kivitäkään, jos joku juo yhden, siis vain ja ainoastaan yhden, lasin mietoa viiniä tai vaikka ykköskaljan.
Lasi mietoa viiniä tai ykköskalja? Et taida tietää, että miedossa viinissä on enemmän prosentteja kuin neloskaljassa?
et sinä siihen kuole, jos jätät juomatta :)