G: Mitä sellaista haluat nyt, jota ei voi ostaa rahalla?
Kommentit (40)
Sitähän periaatteessa saisi, jos vaikka heittäytyisi työttömäksi, mutta kun haluan myös pitää mielenkiintoisen työni.
ettei aina vain ajattelisi itseään noissa petipuuhissa. Nyt on jäänyt minun helliminen, ja seksuaalinen huomioonottaminen nollaan. Hän haluaa koko ajan seksiä, mutta olen vain panopuu, minua ei huomioida mitenkään:( Ei esileikkiä, ei mitään.
Reilut kolme vuotta eletty kaukosuhteessa ja tää ikävä on välillä ihan sietämätöntä.
Olen ihan kamalan näköinen ilman meikkiä! Huono iho, hirveät piirteet! Oli aika takkuista poikien kanssa nuoruudessa, kun en kelvannut rumuuteni takia.
Lisäksi olen aika huono hoksottimistani, olisi ihanaa olla älykäs ja hyvämuistinen! Koulukin meni keskitasoa hieman alemmin, koska oikeasti olen vain niin huonomuistinen ja tyhmä, vaikka olikin ahkera, minulla on esim. erittäin huono kielipää ja matikkapää.
ja yleistä innostuneisuutta ja aloitekykyä. Taitoa olla puuttumatta joka asiaan ja taitoa olla puhumatta itse liikaa ja oppia kuuntelemaan muitakin. Taitoa olla sanomatta mitään, jos mies tekee kotitöitä eri lailla kuin minä tekisin. Taitoa olla murehtimatta etukäteen kaikkia maailman murheita koskien lapsiani, heidän perhe-elämäänsä.
Molemmat tekisivät terää juuri nyt.
Eli mikään haamukirjoittaja ei kelpaa ;-).
On niin mieletön ikävä, eikä kukaan ymmärrä :(
Pääsis tästä maailmanloppupaskan toitotuksesta:(
kävin syyskuussa tentissä ja tulokset tulee joskus joulukuussa...
Päästä miesystäväni kaukaloon.
Ihanan romanttista!
Itsekkäästi voisin ottaa itseltäni astman pois. Samalla kyllä paranisi koko perheen elämänlaatu huomattavasti varsinkin keväisin.
Haluaisin avoimen ja välittömän tunnelman lapsuudenperheeni kesken.
rakastaa ja jolle merkitsisin jotain.