Olisitko valmis maksamaan rantalomasta 200-300e enemmän jos
Saat sen kaipaamasi aamiaisen loman ajaksi.
Hotelli sijaitsee rantaan 300m lähempänä, kuin toinen hotelli.
Ja paikalliseen ostoskeskukseen matka lähenee noin 300-400m.
Tärkein tässä itselleni on tuo aamiainen.
Etäisyydet kuitenkin niin lyhyitä.
Kerron myöhemmin mitä valitsin.
Hotelli ilman aamupalaa maksaa (+ muut kulut eli ateriat koneessa, lentokenttäkuljetus)1002e
ja toinen vaihtoehto aamupalan kanssa muutamasta hotellista valikoitavissa niin alkaen 1334e (sisältäen samat muut kulut kuin ekassa).
Kommentit (18)
Mikä se semmoinen hotelli on? PItää itse kokata aamupala?
Näkee ettet ole paljoa matkustellut Suomen ulkopuolella. Todella suuressa osassa hotelleja aamupala on erillisestä maksusta. Tai voi ajatella myös niin päin ettei tarvitse maksaa turhasta jos ei syö hotellissa. Kyllä hotellin aamupalapöytäänkin kummasti tympääntyy jos sen näkee yli 100 kertaa vuodessa.
Siis viikon matka tai tarkalleen 8 päivää.
Huoneisohotelli.
Kohdemaa Espanja.
tekee 41,75 per aamu.
Jos matkustajia 4 tuohon hintaan, ottaisin aamupalana.
Jos hinta on yhdeltä hengeltä, en todellakaan ottaisi.
Aamupalan saat mistä tahansa kahvilasta ja halvemmalla. Voihan olla mahdollista ostaa aamupala hotellista paikanpäällä ja edullisemmin.
Loppupeleissä kahvin keittäminen ja tuoreiden hedelmien hankinta on pikkujuttu ja niillä saa päivän käynnistettyä.
-2-
Tärkeitä on myös hyvä sijainti ja että on uima-allas, niin ja parveke
tekee 41,75 per aamu.
Jos matkustajia 4 tuohon hintaan, ottaisin aamupalana.
Jos hinta on yhdeltä hengeltä, en todellakaan ottaisi.
Aamupalan saat mistä tahansa kahvilasta ja halvemmalla. Voihan olla mahdollista ostaa aamupala hotellista paikanpäällä ja edullisemmin.
Loppupeleissä kahvin keittäminen ja tuoreiden hedelmien hankinta on pikkujuttu ja niillä saa päivän käynnistettyä.
-2-
Aamupala, ateriat koneessa, lentokenttäkuljetukset ja hieman kalliimpi hotelli/huoneistohotelli.
Aamiaisen osuus koko lomasta on yhteensä kaikilta matkustavilta jotain 88e.
Kokonaisuuden hintaero.
ap
Ei siis mitään kaksi sämpylää + marmeladi -tyyliä "mannermaiseen tapaan".
Jossainhan se aamiainen yleensä kuitenkin pitää syödä tai sitten kokata itse. Minä kyllä nautin sen mieluiten hotellin seisovasta pöydästä.
Kun kerran lomalle mennään, en ymmärrä pihistelyä. Olen valmis maksamaan mukavuudesta.
aamupalan kanssa hinta 1334; eikös erotus ole 332?
Olet oikeassa. Mä olen liikaa pähkäillyt ja katsonut matkoja ja vaihtoehtoja ristiin rastiin.
Eli erotus on tuo 332 alkaen.
ap.ja anteeksi tämä sekoilu.
Valitsin tuon kalliimman. Aamiainen on niin tärkeä, että se on valmiina.
Lomalla lomailen, en kokkaile.
Eka hotelli oli muuten luokiteltu 2+ ja tuo valittu 4*.
Kiitos kaikille kommentoijille.
Toisille se kahvinkeitto ja aamupalatarpeiden hankinta lähimarketista oli pikkujuttu.
Itse en saa siitä iloa. Lomalla lomailen ja menen innolla valmiiseen pöytään.
Vaikka aamupala olis suht samaa joka aamu niin lounaan ja päivällisen voi valita mieltymysten ja halujen mukaan.
Valitsin tuon kalliimman. Aamiainen on niin tärkeä, että se on valmiina.
Lomalla lomailen, en kokkaile.
Eka hotelli oli muuten luokiteltu 2+ ja tuo valittu 4*.
Kiitos kaikille kommentoijille.
Toisille se kahvinkeitto ja aamupalatarpeiden hankinta lähimarketista oli pikkujuttu.
Itse en saa siitä iloa. Lomalla lomailen ja menen innolla valmiiseen pöytään.
Vaikka aamupala olis suht samaa joka aamu niin lounaan ja päivällisen voi valita mieltymysten ja halujen mukaan.
Meitä lähtee tuolle matkalle vain 2 aikusita.
jos hotellin luokitus on 2+ kuvittelisin sen olevan aikamoinen läävä. Meidän perhe majoittuu aina vähintää neljän tähden hotellissa ja nekään eivät usein ole kummoisia. Varsinkaan Espanjassa.
on upea allasalue eli jos noissa suurinpiirtein sama niin ottaisin halvemman. Kaksi aikuista ihmistä hiippailee nopeasti aamupalalle mihin tahansa kahvilaan...lähes joka kulmassa on tarjolla yleensä aamiaista...
jos hotellin luokitus on 2+ kuvittelisin sen olevan aikamoinen läävä. Meidän perhe majoittuu aina vähintää neljän tähden hotellissa ja nekään eivät usein ole kummoisia. Varsinkaan Espanjassa.
Verratessa hotellien kuvia niin puolensa ja puolensa. Tuossa vähemmän tähtiä olleessa sisustus oli parempi.
Tosin sen ei tarvitse hivellä silmiä. Muut kriteerit tulee etusijalle.
Mikä se semmoinen hotelli on? PItää itse kokata aamupala?