Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tietää villalangan koostumuksen?

Vierailija
27.09.2011 |

Ostin kerän 7 veljestä, puikoissa natisee eikä villalanka vaikuta villalta lain. Miten villalanka reagoi polttamiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-veljestä vain 75 % villaa. Poltettaessa muovi sulaa, luonnonkuidut muuttuu tuhkaksi. Sekoitelangat jotain siltä väliltä.

7-veljestä on kyllä niin karkea lanka, että siitä ei kannata tehdä mitään muuta kuin sukkia...

Vierailija
2/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit varmaankin kerän vyötteineen, kun kerran nimenkin tiedät?

7 veljestä -langassa on 75 % villaa ja 25 % polyamidia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-veljestä on kyllä niin karkea lanka, että siitä ei kannata tehdä mitään muuta kuin sukkia...

Sukissa kannattaa ollakin vähän keinokuitua villan seassa, kestävät paremmin kulutusta.

Vierailija
4/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 7 veljeksestä neulonut paljon sukkia, koskaan ei lanka ole natissut tällä tavalla.

Ostit varmaankin kerän vyötteineen, kun kerran nimenkin tiedät? 7 veljestä -langassa on 75 % villaa ja 25 % polyamidia.

Vierailija
5/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupasta, niin ota yhteyttä Novitaan.

Jos kirpparilta, niin kärsi nahoissasi.

Vierailija
6/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 7 veljeksestä neulonut paljon sukkia, koskaan ei lanka ole natissut tällä tavalla.

Tässä muutaman vuoden sisällä on noiden lankojen laatu mennyt selvästi heikompaan suuntaan. Juuri kaivoin kätköistä viitisen vuotta sitten ostamiani 7 veljestä lankoja ja ne tuntuu käteenkin paljon mukavammilta ja selkeästi villalangalta vaikka joukossa tekokuitua onkin. Uudemmat on hirvittävän karheita eivätkä pysy edes siistinä käytössä. Villasukat nyppääntyy hetkessä.

Vierailija
7/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

langoissa ei taida olla villaa kun nimessä! Eli jo vuosia sitten olen jättänyt novitat kauppaan ja keskittynyt norjalaisiin, saksalaisiin, italialaisiin ja virolaisiin lankoihin.. Saa sitä mitä haluaa, ja laatu on jotain ihan muuta. Lankaa kuluu, sillä meillä neulotaan PALJON!

Vierailija
8/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ostaisin kotimaisia tuotteita, mutta tämä lanka oli iso pettymys, vaikka aikaisemmin on ollut ok. Lanka ei myöskään ole tasalaatuinen.

Laitoin myös palautetta Novitalle, kiitos vinkistä. Katsotaan vaivautuvatko vastaamaan.

langoissa ei taida olla villaa kun nimessä! Eli jo vuosia sitten olen jättänyt novitat kauppaan ja keskittynyt norjalaisiin, saksalaisiin, italialaisiin ja virolaisiin lankoihin.. Saa sitä mitä haluaa, ja laatu on jotain ihan muuta. Lankaa kuluu, sillä meillä neulotaan PALJON!

Vierailija
9/9 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuloessa voi johtua myös puikoista tai neulojan käsistä. Minulla ainakin tietyillä puikoilla neuloessa langat natisevat, toisilla ei. Samoin joskus auttaa käsienpesu ja huolellinen kuivaus, jotenkin nihkeät kädet aiheuttavat natinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän