Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuoli ostaa tyttärelleni sopimattomia vaatteita ja nyt värjäsi hiuksetkin:(

Vierailija
27.09.2011 |

Minulla on siis 12v tytär joka viettää joka toisen viikonlopun isällään. Isä asuu naisystävänsä kanssa ja tämä naisystävä on alkanut ostamaan tyttärelleni vaatteita. En ole mikään nipo vaan tyttö saa pukeutua ihan normaalisti, on kivoja farkkuja, tennareita, olkalaukku jne. No tämä äitipuoli osti mm. Korkeakorkoiset saapikkaat ja ihan kamalat revityt farkut. Isän äidiltä saamillaan rahoilla tyttö oli äitipuolen kanssa ostanut kauhean läjän voimakkaita meikkejä vaikka hänellä on lupa laittaa ripsaria ja huulikiiltoa. Ärsyttää..tyttö ihailee äitipuoltaan ja haluaa matkia tätä, suuttuu sitten minulle kun torppaan ostoksia. Äitipuoli taas naureskelee mun mielipiteelle ja mä olen kuulemma vaan mustasukkainen heidän kaveruudestaan. Kiva se vaan oikeasti on että tytöllä on seuraa isänsä luona mutta en halua hänen muuttavan lastani pikkuaikuiseksi..kai minun kantaani pääasiallisena huoltajana voisi kunnioittaa ja tehdä muuta kivaa yhdessä tytärpuolen kanssa kun ostaa korkkareita ja meikkejä..niin ja äitipuoli myös kertoo seksijuttuja jne. Isälle kaikki on ihan sama vaan.Minulla on siis 12v tytär joka viettää joka toisen viikonlopun isällään. Isä asuu naisystävänsä kanssa ja tämä naisystävä on alkanut ostamaan tyttärelleni vaatteita. En ole mikään nipo vaan tyttö saa pukeutua ihan normaalisti, on kivoja farkkuja, tennareita, olkalaukku jne. No tämä äitipuoli osti mm. Korkeakorkoiset saapikkaat ja ihan kamalat revityt farkut. Isän äidiltä saamillaan rahoilla tyttö oli äitipuolen kanssa ostanut kauhean läjän voimakkaita meikkejä vaikka hänellä on lupa laittaa ripsaria ja huulikiiltoa. Ärsyttää..tyttö ihailee äitipuoltaan ja haluaa matkia tätä, suuttuu sitten minulle kun torppaan ostoksia. Äitipuoli taas naureskelee mun mielipiteelle ja mä olen kuulemma vaan mustasukkainen heidän kaveruudestaan. Kiva se vaan oikeasti on että tytöllä on seuraa isänsä luona mutta en halua hänen muuttavan lastani pikkuaikuiseksi..kai minun kantaani pääasiallisena huoltajana voisi kunnioittaa ja tehdä muuta kivaa yhdessä tytärpuolen kanssa kun ostaa korkkareita ja meikkejä..niin ja äitipuoli myös kertoo seksijuttuja jne. Isälle kaikki on ihan sama vaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väsynyt provo kuin olla ja voi.

Vierailija
2/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin se maailma on menny....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sinun luona ollessaan pukeutuu kuten sinä haluat. Yksinkertaista. Ei lapsi siellä ole kuin jokatoinen viikonloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi