Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako ennen sokerirasitustestiä pestä hampaat hammastahnalla?
Kommentit (3)
Varmaan siitä voi jotakin imeytyä, eikö ksylitoli ainakin imeydy nopeasti.
Kumma että hammastahnasta ei ohjeisteta mitään, mutta yksi pastilli kielletään, ja enemmän kuin yksi vesilasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tullut mielenkään ettei saisi.
Ja yöllä söin monta Rennietä. En tiedä vaikuttaako. En siitäkään huomannut mainita kun testiin menin.
Alue: Aihe vapaa
itse kysyin oikeesti sillon labrasta kun menin rasitukseen ;)