Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhareella 7-vuotias mamupenska uhkasi tappaa pikkutytön puukolla

Vierailija
27.09.2011 |

Hienosti on heti lapsena jo omaksuttu oikeat toimintatavat. Tuosta seuraava askel on tietenkin väkivalta teininä ja teinimisujen raiskailu. Siitä sitten raiskaamis ja väkivaltaketju jatkuu niin kauan kunnes penska on karkoitettu maasta. Nuorna se on vitsa väännettävä sanoo vanha somalialainen sananlasku, jos ei rynkkyä helluntaina niin ei koko suvena.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011092714463427_uu.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini ei halunnut hallitukseen ja puolue ei tee mitään aktiivisesti mamuasioiden muuttamiseksi joten suut tukkoon.

Suomalaiset lapset ovat pian samassa jamassa. Kokonainen sukupolvi uhkaa jäädä työttömäksi kun ei kehdata töitä tehdä. Ollilakin kommentoi tätä asiaa vahvasti. Huolestuttavaa. Kohta meillä on kotimainen mamulaisten kaltainen hylkiöjoukko!

Vierailija
2/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten psyykkinen pahoinvointi ja väkivalta on lisääntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla mun siskon poika. Samanikäinen raivopää. Ihan on suomalainen ja asuu tuolla.

Sitä se teettää kun vanhemmilla ei ole aikaa lapsilleen.

Vierailija
4/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mamujen haukkuminen. Olen asunut 10 vuotta Hervannassa ja kertaakaan, EI kertaakaan, maahanmuuttajista ole ollut itselleni mitään haittaa. Sen sijaan suomalaiset juopot ja mielenvikaiset ovat aiheuttaneet monenlaista häiriötä. Verorahanikin annan mieluummin ahkerien maahanmuuttajien sopeuttamiseen kuin suomalaisille, kotona makaaville laiskoille juopoille. ARGHHH!!!

Vierailija
5/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis aikovat tappaa

Vierailija
6/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikos pitää veistä mukanaan ellei ole menossa kalaan tai metsälle! Siitä lähdetään.

Oma poikakin puhuu tollasia mutta jos se lähtisi jonnekin puukon kanssa niin hemmetin vakavaa se olisi, ihan eri asia kuin mitkään leikkipuheet.

Aseella uhkaaminen ei ole mitenkään hyväksyttyä.

Kertonee perheen aikuisten ongelmista.

Vierailija
7/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis aikovat tappaa

Onneksi mun lapseni ei olisi jäänyt tossa avuttomaksi. Harrastaa itsepuolustusta.

Vierailija
8/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tieto että kyseessä on mamu.

Melbac tiesi.

Vierailija
9/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lapseni ei olisi jäänyt tossa avuttomaksi. Harrastaa itsepuolustusta.

7-vuotias karateka 8-vuotiasta puukkojunkkaria vastassa. Varmaan hyvä matsi.

Onneksi mun lapsi ei olisi myöskään jäänyt avuttomaksi. Se on hyvä juoksemaan. Ja niin sille on opetettu.

Vierailija
10/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 9-lapsisesta perheestä ja tosi mukava. Heillä on ollut tiukka kuri ja poika on tosi kiltti ja huomaavainen. Perheen vanhemmat puhuvat hyvin suomea ja ovat kivoja hekin.

Ärsyttää ihan kamalasti kun mamuja morkataan. Tämä perhe ainakin on mielestäni naapureistani mukavimpia, toisin kuin ryyppäävät syntyperäiset suomalaiset ja heidän mölyävät lapsensa.

Ja ai niin, lapseni on muuten tyttö!

Vierailija
11/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kauaakaan aikaa siitä kun täällä puolusteltiin pikkupoikien sota/tappoleikkejä! =)

Nyt hyvät poikien äidit vain puolustamaan tätäkin pikkukaveria (eipähän tuo iällä ole pilattu, muulla saattaa ollakin).

Kyllähän nämä poikien jutut tiedetään, 4-vuotiaillekin ostellaan leikkipuukkoja ja pyssyjä.

Huraa!

Vierailija
12/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kauaakaan aikaa siitä kun täällä puolusteltiin pikkupoikien sota/tappoleikkejä! =)

Nyt hyvät poikien äidit vain puolustamaan tätäkin pikkukaveria (eipähän tuo iällä ole pilattu, muulla saattaa ollakin).

Kyllähän nämä poikien jutut tiedetään, 4-vuotiaillekin ostellaan leikkipuukkoja ja pyssyjä.

Huraa!

mikä ero on oikealla veitsellä ja muovisella lelulla?

Mieti sitä ihan itse jonkun aikaa jos et tiedä.

Vierailija
13/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla ei kuria ole. Jota viedään joka ilta harrastuksiin ja jonka "iltasatu" on ollut vauvasta asti joku lasten dvd.

Äiti on luultavasti ope ja iskä ehkä insinööri.

:)

Vierailija
14/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tieto että kyseessä on mamu.

Melbac tiesi.

Tämäkö on tietämistä?

"Ilmeisesti kyseessä oli 7 vuotias somali?"

Vierailija
15/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mamujen haukkuminen. Olen asunut 10 vuotta Hervannassa ja kertaakaan, EI kertaakaan, maahanmuuttajista ole ollut itselleni mitään haittaa. Sen sijaan suomalaiset juopot ja mielenvikaiset ovat aiheuttaneet monenlaista häiriötä. Verorahanikin annan mieluummin ahkerien maahanmuuttajien sopeuttamiseen kuin suomalaisille, kotona makaaville laiskoille juopoille. ARGHHH!!!

Jos 1% suorittaa 40% rikoksista niin kummat olikaan parempia. Se että sinun kohdalle ei ole sattunut mitään ei ole oleellista

Vierailija
16/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli samalla luokalla. 7-vuotiaita olivat tuolloin. Kävivät vähän väliä meidän tyttöön käsiksi. Ja keskusteluissa valehtelivat ihan päin naamaa, että eivät muka ole tehneet mitään vaikka oli 3 todistajaakin! Käytiin muutamaan otteeseen keskustelemassa koululla. Aluksi toinen siskoista meni toiseen kouluun ja tänä vuonna näköjään toinenkin vaihtoi koulua. Tämä tappamisella uhkailu oli viimeinen niitti ja ilmoitimme koululle että jos ei lopu ilmoitamme siitä poliisille. Tässä lähellä asuvat somali lapset ovat aivan kamalia käytökseltään. Haastavat kokoajan riitaa, haukkuvat ja kiroilevat.

Vierailija
17/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teräseen kanssa heiluminen ei sitä ole. Meillä 7v. tappaa minut verbaalisesti, kun suuttuu.

Tuollainen puhe tulee viihteen kautta.

7v. saa teräaseen yleensä vanhemmilta.

Pojan kaveri uhkasi kaverinsa jollain puukolla ja katkaistiin poikien ystävyys heti.

Tämä poika oli tosin 3v. poikaani vanhempi.

Tämä poika sai teräaseen äidin luvalla, kun piti puuta vuolla, mutta uhkasi sitten kaveriansa sillä.

Pojat haluavat vuolla puuta teräaseella ja silloin on oltava vanhempien läsnä.

Oma poikani sanoo, että piirretyissäkin tapetaan ja kyllä se sanasto äkkiä lapsiin tarttuu.

Poikani ei kyllä uhkaile ketään vieraita, vaan joskus minua, kun oikein suuttuu.

Silti sanoo, että on kauheaa, jos joku kuolee.

Vierailija
18/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ei taida ymmärtää, että perheessä pitää keskulla mikä on faktan ja fiktion ero.

Myös sitten barbit tytöiltä pois, vääristää kehon kuvaa.

Meillä poika kyllä tietää leikkipyssyn ja oikean eron.

Sama on miekkojen kanssa.

Teräaseen hallussapito ei ole sallittua ja muovinen leikkipyssy ei ole sitä.

Nämä pyssyt kieltävät vanhemmat eivät ymmärrä näköjään sitä, että lapsen kanssa pitää keskustella elämästä.

Vierailija
19/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niiin ottaa päähän tuo mamujen haukkuminen. Olen asunut 10 vuotta Hervannassa ja kertaakaan, EI kertaakaan, maahanmuuttajista ole ollut itselleni mitään haittaa. Sen sijaan suomalaiset juopot ja mielenvikaiset ovat aiheuttaneet monenlaista häiriötä. Verorahanikin annan mieluummin ahkerien maahanmuuttajien sopeuttamiseen kuin suomalaisille, kotona makaaville laiskoille juopoille. ARGHHH!!!

Jep, olen täysin samaa mieltä. T. Viisi vuotta Hervannassa

Vierailija
20/25 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vetoa että kyseessä on valkoinen, suomalainen lapsi? Sellainen, jolla ei kuria ole. Jota viedään joka ilta harrastuksiin ja jonka "iltasatu" on ollut vauvasta asti joku lasten dvd.

Äiti on luultavasti ope ja iskä ehkä insinööri.

:)

Ei ole ns paikallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi