mikä muu voi aiheuttaa kutinaa alapäässä, kuin
hiiva? Hiivakuurit on hoidettu, jatkuu vain. Käytän nyt ceridal öljyä, mutta kutinaa vain on. Ja raavin paljon. Olenko siis ajautunut kenties kierteeseen, että kun raavin, tulee joku tulehdus tms. joka aiheuttaa taas kutinaa? Ja millä tästä eroon?
Kommentit (17)
muita tulehduksia, trikomonaasia, huonoja kalsareita, väärää saippuaa, satiaisia
älä raavi enää, noin ensiapuna. Oli ongelma mikä hyvänsä, raapiminen pahentaa asiaa. Kandee mennä lääkäriin.
olisin ilman alushousuja. Tuntuu vaan etten voi olla raapimatta. Klamydia on testattu, nega, satiaisiinkaan en suko, ja eikö ne karvoituksella ole, ei emättimessä. ap
voivat myös mennä emättimeen mut kutina ois sit nukkumaan käydessä tai iltaisin.
niitä emättimeen tarkoitettuja bakteeritasapainon parantajia; Lactal Balance tai sitten niitä kapseleissa olevia.
oli kansa kutinaa, joka lähti ku sivelin AB-piimää pari kertaa pväs alapäähän ja ihan vaginaanki- Laitoin myös maitohappobakteeritablettirouhetta sinne, jonka sekoitin helokkiöljykapselin öljyyn. siis sekoitin ne kädessä ja hieroin alapäähän.parina kertana sekoitin runsaan veden kerä etikkaa jolla lotrasin alapäätä ja näiden toimenpiteiden jälkeen kutina lähti. Vuorokauden taisin hoitaa näillä konsteilla. Luomukeinot tepsii ja on edullisia.
saanut, ja peräaukko ei kutise. Noita lactal juttuja voisin kyllä kokeilla, täytyykin käydä ostamassa. ap
ihan siitä suuhun laitettavasta tabletista rouhittuja? Tuota voisi kyllä kokeilla. Millä laitoit piimää emättimeen ja kauanko annoit olla?
joka johtuu estrogeenin vähenemisestä. (Jos et ole yli 40, niin silloin tuskin on tästä kysymys.)
Mutta - kokemusta on - kutina saattaa olla silloin aivan sietämätöntä.
Simppeli toimenpide ja saat oikeat lääkkeet eikä tarvitse kärsiä.
Kauhea kutina ja raapimisesta iho oli jo kovettunut ja revin pieniä "riekaleita" varsinkin iltaisin.
Rohkaistuin menemään gynekologille ja hän määräsi kuurin joka vähensi valkovuotoa. Valkovuoto oli ärsyttänyt ihoa ja saanut tähän raapimiskierteeseen.
Enää ei kutita.
ja kutinaa. Epäiltiin hiivaa, pissatulehdusta ja kihomatoja, testailtiin, eikä mitään löytynyt. Vaivat oli aina öisin, olin tulla hulluksi, kun noustiin yöllä suihkuttamaan ja voitelemaan canestesilla(lääkärin määräyksestä). Lopulta mua alkoi hirvittää se voide noin nuorelle ja lopetin sen. Ostin tilalle Ceridal intime-öljyä, jota itse käytin imetyksen aikana kuiville limakalvoille. Se alkoi tytölläkin auttaa. Hänellä on atooppinen iho, joten ilmeisesti se vaikuttaa myös limakalvoihin, kuten ihotautilääkärikin sanoi.
sitä piimää laitoin pienee kulhoon ja suihkussa laitoin, mutten siis pessyt pois. Siksi siellä, ettei tullut sotkua piimän kanssa. voi myös laittaa lääkeruiskulla emättimeen. maitohappobakteerit on mulla semmosia kapseleita, jotka saa auki ja sisältä voi ottaa sitä "rouhetta" tai jauhetta. sitä siis sekoitin öljyyn ja laitoin. Se ei tietenkään edes sotke samoin ku piimä, mutta piimää laitoin illalla ja päivisin tuota maitohappobakteeriöljyseosta.
klamydia