Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan olla loppuelämäni yksin.

Vierailija
26.09.2011 |

Olen 30v ja nyt tuntuu siltä. Kaikki miessuhteeni ovat olleet niin epäonnistuineita. Pettämistä, väkivaltaa, pettämistä ja pettämistä. Valitsen ne väärät miehet AINA. Nyt seurustelin 4 vuotta edellisen kanssa, vuosi ehdittiin olla kihloissa.. Jätti mut viikonloppuna 25v 2 lapsen äitin takia jonka kanssa oli tapaillut VIIKON. Näinkö surkea meidän suhde oli? Elin ihan oikeasti uskossa että kaikki on hyvin. Nyt on taas niin paska olo, luulin että viettäisin loppuelämäni tuon miehen kanssa. Ei lapsia koska mies ei halunnut. En vaan halua että minua sattuu enää. Miksi rakkaani teki minulle näin? Hän ei suostu puhumaan kanssani, kun lauantaina tulin töistä huomasin että miehen tavarat puuttuvat ja sitten hän soitti kertoakseen tämän. En jaksa!

Miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarjolla. Minun tuloillani ei ole varaa käydä yksityisellä ilman KELAkorvausta. Psykiatriselle sairaanhoitalle yrittivät laittaa, seuraava vapaa aika marraskuussa. En saa nukuttua eikä lääkäri kirjoittanut unilääkkeitä vaan antoi kasan nukkumisohjelappusia. Ystäväni ovat perheellisiä enkä halua heitä vaivata ongelmillani.

En saa lähetettä MTTlle koska minulla ei ole todettu masennusta. Ei minulla ole aikaa ja varaa rampata lääkärissä joka välissä, minulla on työkin tehvänä.

Kaikki AVlaiset eivät ole menestyviä ja kauniita korkeasti koulutettuja onnellisia perheenäitejä täydellisine suhteineen.

AP

Vierailija
2/3 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti aina ajaudun samaan. Tää sama päätös on tehty jo monta kertaa. Ensimmäinen poikaystävä raiskasi, toinen varasti ja petti, kolmas petti, neljäs petti, viides petti toisen miehen kanssa (arvostusta sentään erilaisuudesta). Kaikki valehdelleet ja pettäneet. Nyt on sellanen fiilis että pitäis varmaan oikeasti luopua niistä kriteereistä että mies ei saa pettää eikä valehdella, kun ne on ilmeisesti mahdoton toteuttaa. Ja niin monta kertaa olen päättänyt, että en enää ikinä rakastu, elän yksin onnellisena. Ja taas huomaan olevani ihanassa suhteessa ja "tällä kertaa kaikki menee hyvin" ja heti kun oppii luottamaan niin se taas särjetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hankkia tässä vaiheessa ammattiapua, jonka kanssa pystyisit analysoimaan omaa minuuttasi, suhdetta rakkauteen ja mieheen ja aiempia suhteitasi.

Sen avulla voisit päästä selville vesille ja tunnistamaan mahdottomat rakkaudet ajoissa.

Mutta joskus on myös hyväksytttävä sekin, että aina ei voi onnistaa. Mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia.

Olet ap vielä nuori. Älä lannistu.