toiset naiset
miten joku voi styylata jonkun kanssa käymättä hänen kotonaan, näkemättä vanhempiaan, ehkä jopa viettämättä öitä yhdessä.
miten ne miehet nää selittää?
how stupid can you be?
vai onko sittenkin tiedetty, mutta tekeydytään jälkikäteen tietämättömäksi omaa tuntoa rauhoittakseen.
Kommentit (14)
joilla on taipumus pettää? vai onko uskosi luja, että sulle ei niin käy?
vai oletko vuosisadan catch?
miestä ns vakavaan parisuhteeseen; hyvä ja säännöllinen seksi sekä harrastaminen yhdessä riitti.
En usko, että nykyinen mieheni pettää minua. Siihen on olemassa syyt, joita en tässä ala kertomaan.
mutta ongelmahan ei ollut minun. Mies oli tietoisesti kanssani perheestään huolimatta ja erosi itse vaimostaan, ei minun pyynnöstäni.
miestä ns vakavaan parisuhteeseen; hyvä ja säännöllinen seksi sekä harrastaminen yhdessä riitti.
En usko, että nykyinen mieheni pettää minua. Siihen on olemassa syyt, joita en tässä ala kertomaan.
siinä, että mies sanoo, ettei ikinä petä sinua?
miten joku voi styylata jonkun kanssa käymättä hänen kotonaan, näkemättä vanhempiaan, ehkä jopa viettämättä öitä yhdessä.
how stupid can you be?
vai onko sittenkin tiedetty, mutta tekeydytään jälkikäteen tietämättömäksi omaa tuntoa rauhoittakseen.
Tapailin miestä, joka esitteli vanhemmilleen ja sukulaisilleen. Vietettiin porukalla mökkilomia ja yövyin sen kotona usein. Silti taisin olla toinen, kolmas, ehkä jopa neljäs nainen! Ja ehei, kukaan ei puhunu mitään. Miehen miniä jopa vihlaili lapsen tekoon, vaikka tiesi totuuden! No, mies oli patologinen paskanpuhuja ja vähän muutakin. Mistä tollasenkin voi alussa huomata.. Ei mistään. Totuus paljastui vahingossa.
siinä, että mies sanoo, ettei ikinä petä sinua?
entä jos mies jossain vaiheessa suhdettanne kokee, että hänellä on jälleen hyvä syy pettää?
että ihastunut/rakastunut nainen on usein kuin pässi narussa. Kaikenlaiset ihme selitykset uskotaan...
Minä olin noin 4kk suhteessa varattuun mieheen. Enkä osannut epäillä asiaa. Ehkä siksi kun en ollut vastaavaa koskaan kokenut, ainakaan tietääkseni.
Kävin kyllä miehen asunnossa useammankin kerran. Vaimo oli silloin ilmeisesti jossain reissussa.
Vanhempia en tavannut, mutta en sellaista odottanutkaan parin kuukauden seurustelun jälkeen.
joilla on taipumus pettää? vai onko uskosi luja, että sulle ei niin käy? vai oletko vuosisadan catch?
vuosisadan bitch, käytöshän sen kertoo. Varmaan tosi kiva ihminen =)
how stupid can you be?
Kävin hänen kotonaan muutaman kerran, lähinnä olimme kuitenkin minun luonani koska minulla on täällä koiria hoidettavana. Myöhemmin selvisi että se paikka missä kävin, oli hänen kaverinsa koti, ja lainassa minua varten.
Vanhempia en nähnyt, koska isä on kuollut ja äiti asuu toisessa maassa. Juttelin kuitenkin joskus äitinsä kanssa puhelimessa ja mies puhui usein minusta äidillensä puhelimessa minun läsnäollessani.
Vietettiin öitä yhdessä, mies oli minun luonani yötä useamman kerran viikossa, välillä saattoi olla viikon putkeen ja välillä taas vähemmän, ihan molempien työaikataulujen mukaan.
8kk seurusteltiin näin ennenkun selvisi ihan muita teitä, että miehellä on avovaimo, ja suhteemme aikana syntynyt vauva.Oli kosinut minua juuri ennenkun sain tietää. En vieläkään tiedä, miten selitti vaimokkeellensa yökyläilyt jne. Ja mitä äitinsä ajatteli onnitellessaan minua kihlauksesta poikansa kanssa, jonka tiesi olevan kihloissa myös toisen naisen kanssa, ja saaneen juuri vauvan toiselle.
Asiat ei aina ole niin yksinkertaisia.
Useamman vuoden on mennyt näin ja ei ongelmia, vietämme öitä toistemme luona ja matkustamme joskus yhdessä, meillä on yhteinen lapsikin. Ja siis olemme ollet yhdessä jo kymmenisen vuotta.
toinen nainen.
Ensimmäinen suhde kesti 5 vuotta ja vietimme öitä yhdessä. Harrastimme yhdessä; pelasimme golfia. Tapasin myös miehen kavereita.
Jätin miehen kun tapasin nykyisen mieheni; hänkin oli varattu silloin.
Tuo ensimmäinen mies soitti 1,5 v kuluttua ja kertoi erostaan; halusi minut takaisin.
Nykyinen mieheni oli siis myös varattu suhteemme alkaessa ja vietimme aikaa minun luonani ja kävimme treenaamassa yhdessä. Hän jätti vaimonsa 5 kk kuluttua suhteemme alusta. Nyt olemme olleet yhdessä vuosia.
Ei minulle kuulunut, mitä miehet vaimoilleen selittivät ja yhteyttä pidin kummankin kanssa myös silloin kun olivat kotonaan vaimon kanssa.
En myöskään kokenut hunoa omaatuntoa; minä en pettänyt ketään ja muiden tekemisistä en vastaa.