Millainen äiti antaa tyttärelleen nimen Jasmin,
Kommentit (93)
on avainasia. "Ihana, eksoottinen" etunimi ja -nen-loppuinen sukunimi. Äidin mielestä ainakin lapsen nimestä voi olla ylpeä.
Aivan jos 7000 on tätä mieltä niin se osoittaa TODELLAKIN että Jasmin on hyvä nimi! Määrä ja kalenteri kertoo!
Kyllähän sen nyt tyhmempikin ymmärtää!
koska enemmistö wt-porukkaa ja tämä kysymäsi yhdistelmä todella kiva, kaunis, fiksu, "nimie ei miestä pahenna jos ei mies nimeä" etc etc
Ja jos ryhtyy haukkumaan toisiaan, kannattaa myös perustella, miksi omasta mielestä se Jasmin on huono. Niitä on kastettu maassamme 7000 ja on ihan virallisessa kalenterissammekin:)
Heillä hyvin yleinen nimi.
Mitä muuten ovat tuon nimen mollaajien mielestä nimet joita lapsillenne voisitte antaa?
koe Jasminia mitenkään eksoottisena nimenä, Yasmin tai Jazmin voisi sitä ollakin. Jasminin nimipäivä on muuten 9.7.
t. Jasminin äiti.
on avainasia. "Ihana, eksoottinen" etunimi ja -nen-loppuinen sukunimi. Äidin mielestä ainakin lapsen nimestä voi olla ylpeä.
Aivan jos 7000 on tätä mieltä niin se osoittaa TODELLAKIN että Jasmin on hyvä nimi! Määrä ja kalenteri kertoo!
Kyllähän sen nyt tyhmempikin ymmärtää!
koska enemmistö wt-porukkaa ja tämä kysymäsi yhdistelmä todella kiva, kaunis, fiksu, "nimie ei miestä pahenna jos ei mies nimeä" etc etc
Kerro nyt mikä sinusta on fiksu nimi siihen:)
Ja jos ryhtyy haukkumaan toisiaan, kannattaa myös perustella, miksi omasta mielestä se Jasmin on huono. Niitä on kastettu maassamme 7000 ja on ihan virallisessa kalenterissammekin:)
oli kysymys, että kertoisi siihen fiksun nimen, jonka av-raati hyväksyisi?
ymmärtää myös nimiä Jasmin, Otto, Wiljami, Kalle, Mathew, Sari, Jaakko ja vaikka Janina. Siis kunnioitan ihmisten lapsilleen antamia nimiä olivatpa ne mitä hyvänsä.
En ymmärrä sitä, keitä nämä ovat, jotka luokittelevat ihmisiä wt-porukaksi tai miksikään muuksikaan. Luokitelkaa itsenne. Ette siis ole wt-porukkaa. Mitä porukkaa sitten?
ymmärtää myös nimiä Jasmin, Otto, Wiljami, Kalle, Mathew, Sari, Jaakko ja vaikka Janina. Siis kunnioitan ihmisten lapsilleen antamia nimiä olivatpa ne mitä hyvänsä.
En ymmärrä sitä, keitä nämä ovat, jotka luokittelevat ihmisiä wt-porukaksi tai miksikään muuksikaan. Luokitelkaa itsenne. Ette siis ole wt-porukkaa. Mitä porukkaa sitten?
ei olekaan:)
kun Bosniassa Jasmin on vieläpä pojan nimi ;-)
Ja ihan tavallinen - käy minkä tahansa -vic´ -päätteisen sukunmen kanssa...
ja nimenomaan Jasmin-kirjoitusasulla sopii mielestäni hyvin tavis suomalaisiin sukunimiin.
Voisin kuvitella omalle lapsellenikin, mutta tuttavapiirissä on jo yksi Jasmin. Ja olen ihan akateemisesti koulutettu av-mamma :)
ja sukunimeni päättyi -nen, ennen kuin menin naimisiin. Vanha sukunimeni oli melkein yhtä yleinen kuin Jokinen. Nykyinen sukunimi harvinainen, eikä lopu -nen.
Mun äiti on ihan tavallinen ihminen. Ei korkeasti koulutettu. Mielestäni fiksu nainen kuitenkin.
Monet muuten sanoivat mulle aikoinaan, ettei etunimeni sovi sukunimeen, mutta Jasmin olikin mun ikäluokassa tosi harvinainen nimi.
Jokainen antaa lapselleen sen nimen, jota pitää kauneimpana nimenä maailmassa. Ihan sama, mitä muut siitä ajattelevat. Kyllä pikku-Jasmineja on varmasti niin siivojien kuin huippualojen asiantuntijoidenkin tyttärien joukossa.
Ap ei kannata kysyä tollasta av:lläkoska enemmistö wt-porukkaa ja tämä kysymäsi yhdistelmä todella kiva, kaunis, fiksu, "nimie ei miestä pahenna jos ei mies nimeä" etc etc
mutta ite tykkään ainakin omasta nimestäni. Sukunimi mulla ei oo suomalainen, ja se alkaa F -kirjaimella.
Ja ihan sama olis kysyä, että millanen äiti antaa lapselleen nimeksi Yrjö,Seppo,Pertti,Einari? Kukin tykkää, mistä tykkää. Näin minä ainakin ajattelen..
-Jasmin
arvostella täällä toisten nimiä ja olla muka itse niin fiini ja koulutettu joo wt-sitä ja wt-tätä eikös se vast wt hommaa ole arvostella/haukkua ihmisiä ja toisten nimiä?? Jos kerran itse olette wt.n vastakohtia niin kannattaisiko vähän katsoa peiliin ja tiedustella vaikka muilta miten käyttäytyy normaali fiksu ei wt ihminen.
mikä sitten on hyvä nimi?? Pirkkoko??
Mun ystävän nimi on Melissa ja käy jo neljättä kymppiä. Liian erikoista kai hänenkin nimensä, aikuiseksi naiseksi..??
Ahistaa nämä nimimollaajat.
Mm mun äiti, joka on maailman paras äiti. Sukunimi ei kyllä lopu -nen mutta silti. Mun nimi oli mun isän idea, joka oli autonkuljettaja ja äitini kaupassa töissä. Itse oon kohta 21-vuotias ja kohta kosmetologi,enkä mitenkään hullumman näköinen omastani enkä muidenkaan mielestä. Nimillä ei ole mitää väliä
varmaan sellainen joka tykkää nimestä Jasmin. Olen törmännyt elämässäni niin moneen Jasminiin, että en todellakaan pidä sitä mitenkään erikoisena nimenä.. mutta ilmeisesti tällä palstalla pyörii paljon Pirkkoja ja Tarjoja joille joku Jasmin on hirveän uusi ja eksoottinen nimi.. no ei ole.