Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etälapsiketjusta yksi lause jäi mielen:

Vierailija
26.09.2011 |

Etä-äidillä on teini-ikäinenkin lapsi ja äiti antaa hänen nukkua yli puolenpäivän. Ja tämä sikka myös tekee kirjoittajan mielestä äidistä huonon.

Miksi teini ei saisi nukkua vapapäivinä yli puolen päivän?

Omani ainakin nukkuvat, kyllä se siivous ja muut teinin työtehtävät voidaan hoitaa vaikka klo 15, ei klo 9 aamulla vaikka kuinka äiti haluaaisi.

Minä ainakin sitten olen tosi huono äiti, annan jopa 19v opiskelijan nukkua niin kauan kuin sielu sietää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin äitiyden mittari on siitä kii kauanko teini saa nukkua -apua jos on ! kasvava poika tarvii unta, vaikkei edes oismikään yökukkuja, helpostyi heilahtaa 10h vkonloppuna...0

Vierailija
2/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hänen tarvitse tehdä noita siivouksia tai muitakaan työtehtäviä, koska niitä ei äidin mielestä tarvitse tehdä.

Sen toisen ketjun ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hänen tarvitse tehdä noita siivouksia tai muitakaan työtehtäviä, koska niitä ei äidin mielestä tarvitse tehdä. Sen toisen ketjun ap

Mielestäni olet lapseton ja ehdoton ihminen etkä tajua mitään. Teinien passaamisella ei heitä pilaa.

Vierailija
4/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ehdoton ja tajuan, että lapsia tulee kasvattaa.

Yksi asia kasvatuksessa on se, että lapsi oppii siivoamaan jälkensä, osaa avata kaapin oven syödäkseen ja juodakseen, kunnioittaa muita ihmisiä ja puhuttelee heitä sen mukaan.

Näitä passattuja-ei pilattuja teinejä-näkyy esim tet-jaksoilla työelämässä ja voin vakuuttaa, että ovat aivan pihalla! Varhaisaikuisina pihallaolo työelämässä jatkuu; mitä pitääkö minun tehdä jotain palkkani eteen???!

Vierailija
5/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ehdoton ja tajuan, että lapsia tulee kasvattaa.

Yksi asia kasvatuksessa on se, että lapsi oppii siivoamaan jälkensä, osaa avata kaapin oven syödäkseen ja juodakseen, kunnioittaa muita ihmisiä ja puhuttelee heitä sen mukaan.

Näitä passattuja-ei pilattuja teinejä-näkyy esim tet-jaksoilla työelämässä ja voin vakuuttaa, että ovat aivan pihalla! Varhaisaikuisina pihallaolo työelämässä jatkuu; mitä pitääkö minun tehdä jotain palkkani eteen???!

Tiedän tapauksia, että näitä pillalle passattuja nuoria on pyydetty työharjoittelupaikoissa olla tulematta ollenkaan ja on luvattu kirjoittaa hyvät arviot kunhan vaan pysyvät poissa.

Ai jaa, että ei ole mahdollista lelliä pilalle? No mistäs luulet niiden "peräkammarin poikien" tulevan, ne jotka asuvat kotona vielä 40-vuotiaana? Ei vissiin ole löytynyt ottajaa joka jatkaisi äipän passauspalvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä