Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Silmänympärysiho "syöpyi/paloi" silmänympärysvoiteesta!

Vierailija
26.09.2011 |

Tämä tapahtui jo toisen kerran; ensimmäisellä kerralla Dermatologican silmänympärysvoide ärsytti silmänympärykseni aika hurjan näköiseksi..

Nyt jatkuviin silmäpusseihin ja alkaviin ryppyihin (ikää 31v) ostin Roc'n voidetta joka pisteli jonkin verran alusta asti, mutta ajattelen "että tehoaa oikein kunnolla" mutta yhtäkkiä yläluomeni turposivat ja ovat nyt ryppyiset, "palaneet" purppuran väriset ja roikkuvat silmillä, APUA!!!!

Kulmakarvoihin asti iho on punoittava, karhea ja turpea. Olen aina käyttänyt vähän halvempia silmänympärysvoiteita (Nivea, L'Occitane, La Roche-Posay jne) mutta nyt en tiedä enää mitä laittaa ja millä saada takaisin "vanhat silmäni".. Näytän oikeasti vanhalta juopolta, mitä tehdä?!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista jotakin vauvan öljyä, esim ceridal. ja käytä sitä.

Vierailija
2/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat rinkulat ja pöhöttyneet silmät herätessä; on pakko laittaa jotain silmänympärysvoidetta että pääsen edes ulos lähtemään aamuisin,ilman en tulisi toimeen...

Mutta nyt olen nyt siis myös pöhöttynyt, mutta myös purppuran värinen ja ryppyisen kuiva!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita pikkuisen kortisonia jos pakko

parempi antaa parantua itsekseen

mulle on käynyt noin Cliniquen All about eys voiteen kanssa

oliko retiniolia tai hedelmähappoja, ne ei käy atoopikoille

Vierailija
4/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

allerginen hajusteille ja varsinkin silmien ohut iho ärtyy helposti. Luulisi hajusteettomiakin vaihtoehtoja löytyvän? Itse en käytä kuin perusrasvoja hajusteallergioiden takia, joten en tiedä tarkemmin noista silmänympärysvoiteista.

Vierailija
5/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat rinkulat ja pöhöttyneet silmät herätessä; on pakko laittaa jotain silmänympärysvoidetta että pääsen edes ulos lähtemään aamuisin,ilman en tulisi toimeen...

Mutta nyt olen nyt siis myös pöhöttynyt, mutta myös purppuran värinen ja ryppyisen kuiva!!

ap

silmänympärysvoide auta tummiin silmäpusseihin.

Vierailija
6/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat rinkulat ja pöhöttyneet silmät herätessä; on pakko laittaa jotain silmänympärysvoidetta että pääsen edes ulos lähtemään aamuisin,ilman en tulisi toimeen... Mutta nyt olen nyt siis myös pöhöttynyt, mutta myös purppuran värinen ja ryppyisen kuiva!! ap

Vältä yletöntä juomista ja suolaisen syömistä. nesteet ja suola tuppaavat aiheuttamaan silmäpussit.

Vierailija
7/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusvoidetta olen laittanut mutta sekin kirvelee niin pirusti. Ja hurjan näköiset ovat tosiaan voiteesta kiiltävänä, korostavat oikein pöhöttyneisyyttä, mutta ei voi mitään..

Taidan laittaa vähän vaseliinia..

ap

Vierailija
8/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa mitä saa levittää ihan lähelle silmää ja luomillekin. Apteekista. Ja käy allergisillekin!!!

Vierailija
9/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama merkki ollut monta vuotta enkä levitä sitä yläluomelle..! Saatika kulmakarvarajaan...

Vierailija
10/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt mitään vaseliinia niihin tunge.

Ja ei silmänympärysvoiteet auta silmäpusseihin. PAina aamuisin kylmä kääre silmillesi, se voi helpottaa.

Vierailija
11/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin Avenea siis kohta hakemaan

p.s. olen AINA levittänyt kaikkia kokeilemiani=käyttämiäni silmänympärysvoiteita myös yläluomelle....

ap

Vierailija
12/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ex-silmäpussit

Vierailija
13/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsellä on noin yleisesti hyvä kokemus Lumene Sensitive Touch -sarjasta. On oikeasti ihoa rauhoittava sarja, kannattaa kokeilla!

Vierailija
14/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sopinut mulle melko hyvin.

Mutta älä laita nyt mitään voiteita vaan anna ihon rauhoittua ensin!!!!!!

Vierailija
15/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitat ne sitten silmillesi. Saat pahimman turvotuksen laskemaan.

Mallitytöt käyttävät Preparation H -tuotetta (siis peräpukamavoidetta), kun pitää pussit saada alas nopeasti...

Vierailija
16/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan kokeillut, mutta en siis koskaan yläluomille missä katastrofi nyt on..

Mainittakoon, että olin juuri alkanut käyttämään (tämän palstan yllytyksen alaisena kun itkin pussi/ryppyongelmaani pari viikkoa sitten täällä ja joku käski hankkimaan )L'Orealin silmämeikin pohjustusainetta luomivärin alle...

Nyt en siis ole käyttänyt mitään silmämeikkiä kohta viikkoon kun ärsytys alkoi..

ap

Vierailija
17/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muutenkaan silmän rajaan asti, koska ne imeytyy silmään asti (näin on ainakin joskus väitetty, vaikka eiköhän ne oikeasti siihen pintaan jää). Silmänympärysvoiteen paikka on silmäluomien _ympärillä_, ei silmäluomissa. Estämässä kai pääasiassa ryppyjä vaikka mitä ihmeitä lupaavatkin.

Vierailija
18/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin tuollaisen reaktion seurauksena ehdottomasti lääkäriin! Mutta kunnon palsta mamma näköjään ei, tänne vaan lisää voidevinkkejä hakemaan...

Vierailija
19/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla Lumenen kemiallisen kasvojen kuorintavoiteen kanssa. Sain palovammat poskipäihin, vaikka tuote oli iholla alle suositellun ajan. Kesti yllättävän kauan, että iho oli taas kunnossa. Toivottavasti sinun ihosi paranee nopeammin!

Itse käytän ceralania korvaamaan muut kasvovoiteet. On ollut ihan hyvää enkä ole koskaan saanut siitä minkäänlaista allergista reaktiota.

Vierailija
20/24 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avènen soin apaisant contour des yeux on naamassa ja heti tuntuu helpottavan ja kiristys sekä punoitus häviävän jo vähän..

ap