Blogisti sai TAAS ison ilmaispaketin!!
HUOH! Mistä nää näitä saa ja millä perusteilla. Tässäkin reima on lahjottanu tosi kalliin paketin...mun pitää nyt lopettaa blogien lukeminen, ärsyttää kun toiset saa http://poikientyyliin.blogspot.com/2011/09/reimaa-talveen.html
Kommentit (64)
Hyvä kun et enää lue!Mun suosikkiblogi meni juuri salaiseksi varman joidenkin av-mammojen idioottimaisten kommenttien takia. Kiitti vaan!
siihen päivään kun samat palkinnot alkoivat olla kaikkien noiden bloginpitäjien arvonnoissa. Niitä hoitolaukkuja oli ainakin neljällä silloin lukemallani ja kaikista pahimpia taitavat olla nuo M-O-L-O (mikä nimi) merkkisten toppavaatteiden ilmaiseksi ruinaajat. Tosi omaperäistä touhua ja arveluttavaa toimintaa jokatapauksessa. Nuo ahneet mammat ovat kai niin naiiveja että se vanha totuus "ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.." on täysin kadoksissa.
siihen päivään kun samat palkinnot alkoivat olla kaikkien noiden bloginpitäjien arvonnoissa. Niitä hoitolaukkuja oli ainakin neljällä silloin lukemallani ja kaikista pahimpia taitavat olla nuo M-O-L-O (mikä nimi) merkkisten toppavaatteiden ilmaiseksi ruinaajat. Tosi omaperäistä touhua ja arveluttavaa toimintaa jokatapauksessa. Nuo ahneet mammat ovat kai niin naiiveja että se vanha totuus "ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.." on täysin kadoksissa.
Olet toiminut juuri oikein, eli lopettanut lukemasta sivuja, jotka sinua ärsyttää. :)
Alunperin sanoin, että monet blogistit pyytävät tavaraa. Ajattelen, ja totean sen edelleen olevan totta. Taidat itse olla yksi näistä tavaraa kerjäävistä.