6 kk synnytyksestä, eikä vieläkään seksiä...
Onko normaalia?!?!?! Mieli tekee, mutta aina eri aikaan ja eri päivinä. Ja tuntuu mitä enemmän aikaa kuluu, sitä suuremmaksi kasvaa suorituspaineet. Musta tuntuu, että mä en osaa enää harrastaa seksiä?! Tai että se ei tunne enää samalta. Mä en osaa rentoutua varmaan enää koskaan niin paljoa, että seksi onnistuisi..
Miten te olette päässeet sen kynnyksen yli?!
Kommentit (12)
No just tota mä pelkään, että se menee tohon. Mä en halua!!!!! Olen ollut kerran 7 v kestäneessä suhteessa jossa viimeiset 6 v harrastettiin seksiä ehkä kerran, max 2, vuodessa. AHDISTAVAA. Mut silti jotenkaan en osaa nyt siihen hommaan ryhtyä... Ongelma on enemmän mun päässäni kuin miehen..
meni just tuo puoli vuotta ekaan kertaan synnytyksen jälkeen. Sittenkään kummankaan ei oikeasti tehnyt mieli, mutta oltiin puhuttu tuosta k"kynnyksestä" ja päätettiin vaan tehdä se väsymyksestä huolimatta yksi ilta. Seuraavaan kertaan menikin sitten toinen puoli vuotta.
Ärsyttää se, että aina netissä kirjoittelevat vain ne, jotka ovat aloittaneet seksielämän viikon synnytyksen jälkeen ja panevat jotain 5-10 krt viikossa :)
Me ainakin ollaan niin totaalisen väsyneitä yövalvomisiin ja mies töihin, ettei jakseta kuin halia illalla (uni tulee saman tien, kun päänsä tyynyyn painaa).
miehesi hakee kyllä seksiä muualtakin, todennäköisesti niin on jo käynyt. Vai oletko tosiaan niin naivi, että kuvittelet miehen eläneen puutteessa 6 kuukautta jos ei kauemminkin?
meni just tuo puoli vuotta ekaan kertaan synnytyksen jälkeen. Sittenkään kummankaan ei oikeasti tehnyt mieli, mutta oltiin puhuttu tuosta k"kynnyksestä" ja päätettiin vaan tehdä se väsymyksestä huolimatta yksi ilta. Seuraavaan kertaan menikin sitten toinen puoli vuotta.
Ärsyttää se, että aina netissä kirjoittelevat vain ne, jotka ovat aloittaneet seksielämän viikon synnytyksen jälkeen ja panevat jotain 5-10 krt viikossa :)
Me ainakin ollaan niin totaalisen väsyneitä yövalvomisiin ja mies töihin, ettei jakseta kuin halia illalla (uni tulee saman tien, kun päänsä tyynyyn painaa).
Olen miettinyt tuota, että pitääkö se vaan ottaa ja kokeilla.... Mut jotenkin vaan se tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. Ja joo, mä en kans ymmärrä että miten ihmset JAKSAA harrastaa seksiä heti. Itse olisin voinut n. 1 kk jälkeen synnytyksestä, mutta ei vaan henkinen kantti kestänyt.
Ja tuohon seuraavaan ala-arvoiseen kommenttin en edes vastaa.
varmaan vuosi, itse asiassa. Siitä pikkuhiljaa seksielämä alkoi palautua tavallisemmalle uralle, tosin vauvaa edeltänyt rauha , spontaanius ja kiireettömyys olivat kyllä poissa.
jos ensin rentoutuisi toisen kanssa ilman paineita?
Sovitte vaikka että jatkatte ei-linjaa niin paineita ei ole.
Ensin kahdestaan ja lähekkäin
ja seuraavan kerran hierontaa tai vain sylikkäin taas.
Kyllä kun läheisyys löytyy ja rentoutuminen niin halutkin saattaa itsestään.
Kiva idea toi hieronta.... Tulisi kosketuksestakin jotenkin luonnollinen. Tuota kokeillaan heti ensi viikolla!
Mutta ihana kuulla, että on muitakin, joilla se on ottanut vähän aikaa...
Ei kantsi stressailla. Minä tein sitä ekan jälkee, oikein panostin seksin aloitukseen jne mutta sitten arki vei voiton eikä jaksa usein kuitenkaan. Toisen jälkeen vielä vähemmän. Mutta kun aikaa menee niin alkaa oma itse tuntua taas normaalimmalta ja sitä myötä seksikään ei ole niin iso kynnys - eikä sen olemattomuuskaan.. mutta siis ihan rennosti, halit ja muu läheisyys hyvä juttu.
yllä läheisyyttä ilman seksiä ja puhukaa asiasta, niin siitä ei tulee mikään peikko. Ja pitäkää mielessä, että tuo on ohimenevä, ihmiselämän mittakaavassa lyhyt aika kuitenkin. Eiköhän ne halut sieltä pian palaa.
t: se, joka vain meni ja pani puolen vuoden jälkeen :) (oli muuten yllättävän kivaa)
ps: ymmärrän petetyn naisen katkeruuden, mutta meillä monilla on ihan normaaleja miehiä, jotka eivät petä, vaikka synnyttänyt vaimo ei mikään seksijumalatar joka hetki olekaan.
lisäisi vielä, että tästä asiasta puhutaan aivan liian vähän. Enemmänkin toitotetaan sitä, että pitäisi harrastaa seksiä ennen jälkitarkastusta (!), jotta tietää, että kaikki olisi kunnossa. Monikohan näin hyvillä mielin oikeasti tekee?
4/11 vai mitensenytoli
miehesi hakee kyllä seksiä muualtakin, todennäköisesti niin on jo käynyt. Vai oletko tosiaan niin naivi, että kuvittelet miehen eläneen puutteessa 6 kuukautta jos ei kauemminkin?
...kyllä sinäkin vielä ymmärrät,että ihan oikeitakin miehiä löytyy...niin,sulls ei näköjään ole suhteeseen muuta annettavaa kuin jalkoväli???
Koska mies ei halunnut seksiä naisen kanssa, joka imettää.
Ikävä kyllä ei voi imettää armeijaikään asti....joten pakko oli vaan aatella kuten aina seksistä: ei tää kestä kun hetken ja mies on tyytyväinen vähän aikaa.