Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitään puhtaaksi sappisaippualla!! Mitä teen väärin?

Vierailija
25.09.2011 |

Täällä ja muuallakin on kehuttu sappisaippuaa niin paljon mutta ei tunnu toimivan ainakaan minun käytössäni :/ Vai teenkö jotain väärin? Eli kastelen saippuan ja hankaan sillä tahrakohtaa, annan olla jonkun aikaa ehkä 10min ja huuhtelen hyvin pois. Ja tahra on ja pysyy!! Missä vika?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki muutkin saattaa lähteä.

mä laitan sappisaippuaa, annan olla hetken ja pesen koneessa. kaikki on lähtenyt mikä on lähteäkseen.

Vierailija
2/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti lapsen haalarin pinttynyt lika ei kuulu tähän vai kuuluuko? Kummallista mitne olen monen kuullut sitä kehuvan ja ei ole ollut kyse ainoastaan rasvatahroista. Noh, tulipahan sekin kokeiltua..

Mielestäni olen kastellut tarpeksi ja hangannut mutta ei, ei onnistu :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häikäisevän toimiva, helppokäyttöinen ja tehokas aine tahrojen poistoon. Kynätahrat, muste, rasva, öljy, kura, veri ym. irtoavat valkoisista ja väriä päästämättömistä kuiduista. Käytä paidankaulusten ja hihansuiden esikäsittelyyn. Kostuta saippua ja hankaa sillä tahraa, anna vaikuttaa 1min.

Ei vahingoita kuituja, ei jätä valkoista rengasta, ei liuota värejä, ei peitä tahraa."

No olen ainakin pitänyt enemmän kuin tuon 1min, siinäköhän se vika onkin ;) Pettynyt kyllä olen..

ap

Vierailija
4/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti lapsen haalarin pinttynyt lika ei kuulu tähän vai kuuluuko? ap

tuoretahroihin, eli jos olet jo pessyt pesukoneessa, sappisaippuaa ei juuri kannata enää käyttää. Sen sijaan kaikki tuoretahrat lähtevät, rasvatahroja myöten.

Vierailija
5/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti lapsen haalarin pinttynyt lika ei kuulu tähän vai kuuluuko? Kummallista mitne olen monen kuullut sitä kehuvan ja ei ole ollut kyse ainoastaan rasvatahroista. Noh, tulipahan sekin kokeiltua.. Mielestäni olen kastellut tarpeksi ja hangannut mutta ei, ei onnistu :/ ap

Vierailija
6/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ja muuallakin on kehuttu sappisaippuaa niin paljon mutta ei tunnu toimivan ainakaan minun käytössäni :/ Vai teenkö jotain väärin? Eli kastelen saippuan ja hankaan sillä tahrakohtaa, annan olla jonkun aikaa ehkä 10min ja huuhtelen hyvin pois. Ja tahra on ja pysyy!! Missä vika?

tosin tehoa sekään, mutta tuoreisiin tahroihin (= jos vaatetta ei ole vielä pesty koneessa likaantumisen jälkeen) sappisaippua tehoaa hyvin.

Vierailija
7/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa pesin ja osa tahroista lähti sappisaippuakäsittelyn jälkeen. Lopulta jäljelle jäi vain yksi pienen pieni haalea tahra, mutta siinä vaiheessa huomasinkin, että patjan päällinen oli kutistunut huikeasti eli roskiin lensi.Wow!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan