Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa mies jättää vaimonsa toisen naisen vuoksi, jos on jättääkseen? (ov)

Vierailija
25.09.2011 |

Mun siskolla on ollut suhde varattuun mieheen yli vuoden. Sisko jätti avomiehensä 3kk suhteen jälkeen mutta uusi mies se vain mennä porskuttaa aviovaimonsa kanssa. Olen sanonut siskolle monen monta kertaa, että ei se mies tule vaimoaan jättämään, koska ei tähän mennessä ole sitä tehnyt. Mutta sisko ei usko, toivoo joka hetki että jospa se ensi viikolla, ensi kuussa jne.

Miehellä ja hänen vaimollaan ei edes ole mitään mikä pitäisi yhdessä. Ei ole lapsia, omistusasuntoa. Ei olisi kuin lähteä, mutta ei...

Muitakin syitä on etten usko jättävän vaimoaan. Siskon mukaan että vaimo on hankala ihminen kaikin tavoin. Pirttihirmu, hermoheikko, eikä edes kaunis. Nämä luonnehdinnat on miehen suusta siskon mukaan. Olen siitäkin yrittänyt sanoa siskolle että jos vaimo on kuuleman mukaan harvinaisen v-mäinen ihminen, miksi mies on vuosia (8) ollut vaimonsa kanssa yhdessä, kun kerran mitään yhdessä pitävää ei loppujen lopuksi ole.

Itselle tekee niin pahaa nähdä kun sisko riutuu rakkaudessaan eikä ymmärrä että on tehnyt elämänsä tyhmyyden. Jätti hyvän miehen jonkun lipeväkielinen jannun vuoksi. No, onneksi siskollakaan ei ole lapsia, joiden elämä olisi pilalla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi jättääkseen. Tämän sanon sen perusteella, mitä olen nähnyt ja kuullut. Eräskin ystäväni on odottanut kohta viisi vuotta, silläkään miehellä ei ole puolisonsa kanssa lapsia.

Mitäpä tässä ystävä/sisko muuta tekee, kuin tukee ja kuuntelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen case ole erilainen. Tiedän tapauksen, jossa mies pyöritti toista naista siina sivussa 3 vuotta, kunnes vihdoin sai sanotuksi, että haluaa erota ja muutti "nuorikkonsa" kanssa yhteen. Toisaalta tiedän myös tapauksen, jossa mies heti uuden ihastuksen baarissa tavattuaan sanoi aviovaimolleen heipat ja pakkasi kamansa. Tämä tuskin auttaa sinua tilanteessasi.

Vierailija
4/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tapaus vaikuttaa ihan siltä, miten olet itsekin sen jo tulkinnut; varmaan mies olisi jo jättänyt jos olisi jättääkseen. Siskosi uutuudenviehätys hälvenee koko ajan. Ensihuumassa mies on voinut ajatella jättävänsäkin, mutta into on laimennut.

Vierailija
5/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni jätti entisensä minut tavattuaan 10kk siitä.

En itsekään uskonut näin käyvän, mutta nyt ollaan 4 vuotta yhdessä oltu ja onnellisia olemme

Vierailija
6/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi jättääkseen. Tämän sanon sen perusteella, mitä olen nähnyt ja kuullut. Eräskin ystäväni on odottanut kohta viisi vuotta, silläkään miehellä ei ole puolisonsa kanssa lapsia.

Mitäpä tässä ystävä/sisko muuta tekee, kuin tukee ja kuuntelee.

Miten ystäväsi on selvinnyt tuon 5 vuoden ajan? Onko katkeroitunut, roikkuva? Yrittääkö järjestää elämäänsä muutenkin vai onko hänen elämänsä vain sitä että odottaa? Kaikki pyörii miehe nympärillä

Minä pelkään että sisko jää odottamaan miestä vuosikymmeniksi ja lopulta katkeroituu. Antaa elämän mennä ohitse koska ei näe miestä todellisessa valossa vaan roikkuu epätodellisessa haavekuvassa.

ap

Vierailija
7/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se menee

Vierailija
8/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai se jätetty puoliso? Jos olit se toinen nainen, miten jaksoit odottaa 10 vuotta?

Vierailija
9/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene tahallaan raskautumaan miehelle. En usko että mies silläkään tulisi luokseen tai jos tulisi, olisi syynä vain "lapsen paras", ei suinkaan rakkaus siskoon.

ap

Vierailija
10/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni on selvinnyt melko ok, ei ole roikkuva, mutta mielestäni kyllä järjestelee elämäänsä miestapaamisten mukaan.

Välillä todella onnellinen, välillä todella onneton.

Tulevaisuutta hän ei jotenkin jaksa ajatella, "tunnusti" tuossa jokin aika sitten, että haaveilee välillä (epärealistisesta) yhteisestä elämästä.

Tunnusti myöskin olevansa aika masentunut, peittelee sitä, jotta yhdessäolon aika olisi kivaa, ei synkkien tunteiden raskauttamaa.

Eli: huoli on minulla ystävästäni (ja ärsyttää pirusti se mies, vaikkei ole minun asiani).

Vierailija
11/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni on selvinnyt melko ok, ei ole roikkuva, mutta mielestäni kyllä järjestelee elämäänsä miestapaamisten mukaan.

Välillä todella onnellinen, välillä todella onneton.

Tulevaisuutta hän ei jotenkin jaksa ajatella, "tunnusti" tuossa jokin aika sitten, että haaveilee välillä (epärealistisesta) yhteisestä elämästä.

Tunnusti myöskin olevansa aika masentunut, peittelee sitä, jotta yhdessäolon aika olisi kivaa, ei synkkien tunteiden raskauttamaa.

Eli: huoli on minulla ystävästäni (ja ärsyttää pirusti se mies, vaikkei ole minun asiani).

ystäväsi ymmärtää ettei toiveensa yhdessä elämisestä ole realistinen. Miten hän selittää itselleen että edelleen jaksaa odottaa eikä lopeta touhua? Mikä siinä miehessä on, kun edelleen pysyy kiinni?

Sisko on siinä vakaassa uskossa että mies tulee jättämään puolisonsa. Ei myönnä selviä merkkejä että todennäköisesti niin ei tule koskaan käymään. Mielestäni pahin on se että tapaamiset on aina miehen aikataulun mukaan. Sisko siirtää ja peruu muita elämänsä asioita sen mukaan miten miehelle sopii. Mies ei koskaan. Ei suostu siirtämään juoksulenkkiä kaverin kanssa vaikka se olisi ainoa aika jolloin ehtivät nähdä pariin viikkoon. Muina aikana ei sovi eriäväisten työaikojen tai -matkojen vuoksi.

ap

Vierailija
12/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies vaimoaan jätä vaan pelaa mukavasti kahta hevosta yhtä aikaa. Jos vaimo olisi todella pirttihirmu tms., eiköhän olisi jo lähtenyt.

Kurjaa siskollesi mutta sitä saa mitä tilaa. Jossain vaiheessa hän varmaan herää todellisuuteen ja siinähän sitten yrittää rakentaa elämäänsä uudelleen.

Vierailija
13/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä se on vähän niinkuin lottovoitosta haaveilu ;)

Noh, heillä on ilmeisesti todella ihanaa yhdessä silloin, kun ovat yhdessä. Kai se ylläpitää rakastumista/rakastamista. Ystäväni miesystävä ei myöskään ole noin "joustamaton", kuin siskosi miesystävä, hänkin käsittääkseni yrittää järjestellä elämäänsä ystäväni aikataulujen mukaan.

Kuule, jotenkin luulen, että sisaresi kypsyy piakkoin. Ihan muutamassa kuukaudessa. En tiedä, jotenkin tuli vain tällainen fiilis.

Vierailija
14/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jätin puolisoni samassa tahdissa.

Vierailija
15/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteeseen ryhtyviä naisia oikein riittää??

Vierailija
16/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiitkän piiiiitkän ajan jälkeen onkin oikeasti sellaisia joiden vaimo on vihdoin saanut tarpeekseen ja jättänyt ne.

Vierailija
17/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies ikinä jätä vaimoaan..jos ei edes ole lapsia ym. Vai onko se ihan niin? Mitä jos onkin pieni vauva tai useampi, kunhan valehtelee siskollesi.

Toi on niin klassinen et vaimo ruma, kiukutteleva ja vaikea..herätkää jo pahvit, murto-osa naisista on oikeasti sellainen. Yleensä vaimot ovat kauniita, menestyviä, hallitsee oman elämän, ovat terveitä ja hyvin itsenäisiä..ja sekös tuollaisia lieroja, huonon itsetunnon ommavia, kusipäitä,heikkoja, sadistisia, narsisteja häiritsee.

Kuinka vanha ap:n sisko on? Haluaako hän koko elämän tuhlata odottamiseen?? Herääkö hän sitten 40+ siihen et on ilman miestä,rakkautta, elämää ja lapsia?? Kamalaa..älä ap luovuta, revi siskosi tuosta suosta, ohjaa terapeutille, auta masennuksen hoidossa ( pakostikkin viiraa päässä ) ja etsi löytämään hänelle ihana mies, kannusta hankkimaan lapsia..lapset tuovat toivoa,rakkautta,uskoa ja valaa luottamusta tulevaisuuteen.

Tsemppiä tiellenne! Ja näytä tämä ketju siskollesi!

Vierailija
18/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ku jätti minut, ja mun nykynen rupes heti etsimään omaa asuntoa kun tapas mut, siihen meni viisi viikkoa.

Vierailija
19/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä kertoja, vaan ei sisko usko. Eikä tuo sellainen asia ole että kannattaisi kunnon riitaa pistää pystyyn ja katkaista välejä. Itsekin olen sanonut sen että jos se vaimo olisi ruma ja vaikea ihminen, ei mies olisi 8 vuotta yhdessä halunnut olla, varsinkaan kun niitä lapsia ei ole.

Olen lukemattomia järkisyitä antanut miksi kannattaa jättää mies ja etsiä vapaa mies mutta ei. Sisko itsekin on sitä mieltä että suurin osa pettävistä miehistä/naisista ei jätä puolisoaan, mutta hänen mies varmasti jättää "kun se sanoo niin...." Ja hän kyllä tietäisi jos mies valehtelisi.

Sisko on 28-vuotias, aikuinen nainen. En ymmärrä mikä häneen on tullut. En tiedä kuinka kauan odottaa, ehkä ikuisuuteen?

Lapsia miehellä ei ole, sen tiedän varmaksi sanoa.

ap

Vierailija
20/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veemäiseksi, väkivaltaiseksi, lahnaksi sängyssä.. mitään noista en ollut enkä ole vieläkään.

Olin muka ollut hoidettavanakin mielenterveyteni takia..hohoijaa mihin kaikkeen sitä ihminen joutuu elämässään tahtomattaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi