G: Mitkä ovat mittasi ja vaatekokosi?
Mitkä ovat mittasi (pituus, paino, rinnanympärys, lantio, vyötärö) ja mitä vaatekokoa/kokoja noilla mitoilla käytät?
Minkä kokoinen haluaisit olla?
Olen utelias! :D
Kommentit (51)
M/L, 40/42, yläosaan menee pienempi koko kuin alaosaan. Vituttaa läskimaha/lantio/perse. Vuosi sitten sain monta kiloa pois muutamassa viikossa kävelemällä reippaasti ja jättämällä herkkuja pois. Ohoh, tulivat takaisin. Alkuvuodesta lähti pari-kolme kiloa viikossa vain jättämällä hiilarit pois. Nyt olen norsumpi kuin ikinä. Hiilarit jätän taas pois huomenna koska kk päästä tärkeä meno. Jospa edes pömppis katoaisi :/
Pituus 174 cm
Paino n. 68 kg
RY 90 cm
VY 71 cm
Lantio 101 cm
Ihannemittojeni suhteen olen vaatimaton. Haluaisin että lantioni olisi alle sata senttiä ja vyötärö 70 tai alle. Rinnanympärys saa pysyä samana.
Kiloissa sellanen 65-66 on tuntunut parhaimmalta. Ei ole hirveesti tsemppaamista mutta sen pitäminen ns. alalukemissa on vaikeeta.
Olen painanut painavimmillani yli 73 kiloa, vuosi sitten.
Niin siis paidoissa voi olla 38-40 ja mallista riippuen XS:stä L-kokoon, housuissa koko on 40. Farkkujen tuumakoko oli silloin kun sen sorttisia käytin 31-33, ehkä jotkut kokoa 34 on ollut myös mutta aika löysät. Yleensä alaosan vaatteissa 42 on liian iso yleensä ja 38 auttamatta liian pieni.
Paidat tuppaa olemaan lyhyitä ja lyhythihaisia, tunikatyyppisetkin jälkimmäistä, pitkähkönä tyyppinä mulla on myös pitkät kädet :)
157 cm/54 kg (tavoitteena 50 kg :)
ry 86, vy 61, ly 95
B70, paidat xs/34, housut s/36 (38 saattaa olla kokotaulukon mukaan, mutta etenkin farkut löystyy aina, joten tuo 36 löystyy aina täydellisen kokoiseksi :D)
Onpas täällä pulskaa porukkaa, säälin! :)
t. 172 cm/49 kg ;)
t. 172 cm/49 kg ;)
sitä paitsi ei se paino kerro kaikkea. Mitkä ovat mittasi?
Mulla pituus 168 cm paino viimeksi 59 kg.
Mittanauhaa ei nyt ole tässä, mutta esim. rintsikat A/80, vaatekoko valmistajan mukaan vaihtelee välillä S-M/36-40, farkut 29/32.
Minkä kokoinen haluaisin olla... No ihan hyvä näin. Tietysti tuo kuppikoko vois olla numeroa suurempi, mut tyydytään siihen mitä on saatu.
Minä myös 168/ 59, farkut 29/ 32, Rintsikat 75 C tai 80 B
Muut mitat, rinnanympärys 89, vyötärö 68, lantio 90.
Mitat 93-80-100. Käytän vaatekokoja 38-42. Farkkujen koko 31 ja rintsikoiden 80 D.
Olen yli 50-vuotiaaksi hyvävartaloinen ja juuri sellainen kuin haluaisin olla.
t. 172 cm/49 kg ;)
sitä paitsi ei se paino kerro kaikkea. Mitkä ovat mittasi?
85-62-87 ja raajat todella hoikat! :) Vaatekoko 32/34 ja kuppi 70D, en minkään paha siis laisinkaan ;)
182cm, 80kg. Vaatekoko 40-46 tai m-xl. Liivit 85d-e, kenkä 39. Ps. Omahyväisyys on säälittävämpää kuin pyöreys, itse teininä painanu 55 eikä oo ikävä!
Rintsikat kokoa 70 D tai DD, vyötäröstä ole paksu 81 cm.