Miksi mies ei näe yhtään ns vaivaa esim
yhteisen "romanttisen" iltapalan suunnittelussa, äitienpäivänä aamaisten tai ruokien tms suhteen, syntymäpäivänä sama juttu, hääpäivänä myös jne.
Ostais varmaan oman äitinsäkin valmiina kaupasta jos voisi.
Ei voi mitään mutta tullut tässä liki 20v aikana fiilis ettei minulla ole paskankaan väliä kun ei tippaakaan passaa kys asioita miettiä, antaa omaa panostaan, nähdä siis vaivaa.
Ja kyllä, olen sanonut asiasta usein ja viimeksi tänään kun on synttärini, ei kakkua ei kukkaa (kirjan sain josta vinkkasin aiemmin) ei edes kunnon suudelmaa.
Ja minä idiootti suunnittelen iltapaloja, kysyn miehen mieliteoja, teen kakut ja herkut ja pihvit ym kun häntä juhlitaan.
N35
Kommentit (2)
eikä se kiinnosta minun synttäreilläkään.
Toisaalta en koe, että pitäisikään. Eikö synttärisankaria juhlita lahjalla ja hän itse tarjoaa kakkua?
Äitienpäivänä sen sijaan harmittaa. En saa edes kahvia vuoteeseen. :(
hänellä ei ole sen vertaa mielikuvitusta että kykenisi. Löytyykö joku toinen osa-alue, jolla hän tekee enemmän? Tarkoitan, että voisiko ajatella, että sinä olet teidän perheessä vastuussa siitä, että teillä on hetkiä joina huollatte parisuhdettanne (niiden romanttisten iltapalojen muodossa) ja hän ottaa sitten vastuuta jostain muusta enemmän?