G: Mitä teillä syödään tänään?
Omasta päästä ideat loppu niinpä kyselen teiltä :)
Kommentit (45)
no oli mitä oli, mutta kaupassa ainakin myydään tavallisten broilerin rintafileiden lisäksi broilerin sisäfileen nimellä sellaisia ohuempia fileitä.
Voi kuule kun ne ohuet fileet on vain siitä rintafileestä pienennettyjä paloja.
hirven- ja possunlihasta tehtyä karjalanpaistia ja perunamuusia.
paistettua nieriää, perunamuusia ja höyrytettyä kukkakaalia. Illaksi laitetaan varmaan jotain pastaa ja lihapullia
on naudan ulkofilepihviä, veneperunoita ja parsakaalia. Kastikkeista emme välitä, joten niitä ei tehdä pihville.
Oheen riisiä, paahdettuja juureksia, vihersalaatti ja jälkkäriksi omenahyvettä ja vanuiljasoosia.
Linkki, jolleen filenipolle:))
http://www.atria.fi/tuotteet/Sivut/Tuote.aspx?tuoteid=1601
broilerin filepihvejä, valkosipuliperunoita ja salaattia.
itse söin baijerilaista savustettua paprikasalamia, hapankaalia ja palan tryffelivoilla täytettyä valkohomejuustoa.
Juomaksi Pasqua Merlot
Ei huvita kokata, lapset ovat närppineet jääkaapista voileipää ja mehua tai limsaa. Illemmalla ehkä pitsalle tai Mäkkärille.
no oli mitä oli, mutta kaupassa ainakin myydään tavallisten broilerin rintafileiden lisäksi broilerin sisäfileen nimellä sellaisia ohuempia fileitä.
että broilerin sisäfileeksi on alettu kutsumaan siitä rintaleikkeestä erilleen leikattua palaa, joka on siinä varsinaisen rintafileen alapuolella, sellainen peukalonkokoinen "filee" Ehkä se on selvyyden vuoksi nykyään eroteltu ja tuo isompi filee on sitten se "varsinainen" rintafilee
Täällä kuva, joka selventää asiaa:
http://materiaalinaliha.net/images/stories/JUTTUSARJA/Osa_9/Broilerin_l…
Tero
Pihvit itse tehtyä, sämpylä kaupan valmis
syöty lounaaksi makaronilaatikkoa ja illalla syödään pizzaa, mulla krapula ja tekee mieli...
broiskun sisäfile on ihan siellä samassa paikassa kuin esim naudan (tosin linnussa, ei siis lehmässä. mutta vastaavassa paikassa). Myös ihmisellä on nuo "sisäfileet".
mikrossa eilistä ohra-jauheliha-kesäkurpitsa-purjo-juustovuokaa.itsekin otin pienen lautasen.
-spagetti bolognese
-kasvissosekeitto
Muut söi peura-Auralasagnea ja itse eilistä sienikeittoa ja kaikille salaattia ja porkkanaraastetta.
syödään meillä :) nam nam sanoo koko perhe