Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko joku muukin katsomassa Lisa Williamsia tänään? Mitä mieltä?

Vierailija
24.09.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikenmaailman "periaatteesta olen vastaan ja en ollut paikalla mut tiedän miten asiat ovat" huudoille - menkää ja perustakaa oma ketju! Saakelin jeesustelijat pysykää jeesusketjuissanne ylistämässä toisianne - jokainen on vapaa uskomaan mihin haluaa!

Vierailija
2/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei saa kertoa, että on nähnyt Lisan shown ja pitää sitä täytenä kusetuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä kehotan irrottautumaan kaikesta pahan vallasta Jeesuksen nimessä. Siis ne ketkä olivat paikalla jotain tällaista katsomassa. Pyytäkää Jeesuksen veren suojaa näiden asioiden turvaksi. EI ole leikin asia muuten nämä ennustusjutut!

Vierailija
4/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä kehotan irrottautumaan kaikesta pahan vallasta Jeesuksen nimessä. Siis ne ketkä olivat paikalla jotain tällaista katsomassa. Pyytäkää Jeesuksen veren suojaa näiden asioiden turvaksi. EI ole leikin asia muuten nämä ennustusjutut!

verrattuna terveisiin tuonpuoleisesta! Kenenkähän uskomukset ovat rankempia ja "pahempia" noin ihan vertailtuna ...?

Vierailija
6/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotain yliluonnollista siihen liittyy, ei kai sitä ostaisi typerimmätkään. Ihan sama taikureiden kanssa. Ei sellainen taikuri joka selittää temppunsa saa ketään kiinnostumaan. Nämä meediot tekevät temppuja, ja typerykset uskovat.

Vierailija
7/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotain yliluonnollista siihen liittyy, ei kai sitä ostaisi typerimmätkään. Ihan sama taikureiden kanssa. Ei sellainen taikuri joka selittää temppunsa saa ketään kiinnostumaan. Nämä meediot tekevät temppuja, ja typerykset uskovat.

Ja olitko kuulemassa jälkeenpäin kun valitut kertoivat tuntemuksistaan? Monet hlöt olivat niin kaukana ettei Lisa voinut esim. nähdä heidän ilmeitään ja olemustaan kovin tarkasti... ja oli itse selin screeniin, eikä sekään ollut superselvä... eivätkä valitut antaneet tietoa kovinkaan paljoa josta sitten cold readingilla olisi voinut kaiken heille takaisin kertoa...

Sori vaan mut minä olin siellä et siltä pohjalta voin puhua, en ryhtyisi arvostelemaan olematta itse paikanpäällä ja ilman muuta voi olla skeptikko vaikka olisikin paikalla. Jokainen omalla tavallaan suhtautuu.

Vierailija
8/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinä kuulemassa luettujen tuntemuksia jälkikäteen? Mitä he kertoivat?

Eniten minua epäilytti juuri se vanha nainen, jonka poika oli tehnyt itsemurhan. Ensin piti liittyä huumeita juttuun (äiti kielsi ja asia kuin unohtui Lisalta), pojan piti olla naistenmies (äiti kielsi ja poika muuttuikin tyttöjen kaveriksi), äidin piti käydä tunnistamassa poika (äiti kielsi ja sitten tunnistajaksi vaihtuikin joku muu) ja vielä se loppu siitä jostain kutomisesta ja kaulahuivista (äiti sanoi, ettei neulo).

Siis uskon, että oli tavis ja itse uskoi juttelevansa poikansa kanssa ja tunteet olivat aitoja, mutta Lisan osuuden aitoutta mietin :/

Uskon myös, että tuollainen joukkohurmio "laittaa uskomaan" ja helpommin tulee sivuutettua niitä ei niin natsaava kohtia ja jättämään huomioitta niitä nopeita muutoksia jutuissa.

Mutta edelleenkin, en kiellä etteikö voisi olla ihan todellista. Jatkan asian selvittelyä omalta osaltani.

-20

Vierailija
9/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin erään nuoremman naisen tuntemuksia ja kyllä hän ihan rehellisen siltä vaikutti että tutut häntä uskoivat ihan hämmästyneiltä vaikuttivat... että kyllä Lisalla kanava oli auki jonnekkin muualle kuin taikureitten konsteihin, että näin. Ja kyllä ihminen voi olla aika rauhallinen yllättävän ja erikoisen tilanteen kohdatessaan esim. vanhempi rouva parvekkeella. En itse hämmästellyt hänen käytöstään, tapaan työssäni aika paljon ihmisiä ja joudun heistä arvioita tekemään.

Vierailija
10/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin erään nuoremman naisen tuntemuksia ja kyllä hän ihan rehellisen siltä vaikutti että tutut häntä uskoivat ihan hämmästyneiltä vaikuttivat... että kyllä Lisalla kanava oli auki jonnekkin muualle kuin taikureitten konsteihin, että näin.

Ihmisethän ovat kautta aikojen uskoneet ties mihin huijareihin.

Vierailija
11/31 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jeesukseen ja Jumalaan. Tiedättekö, että ei ole luvallista uskoa meedioihin, koska he johdattavat TEITÄ! väärille teille, vaikka tietäisivätkin! Se on Raamatussa kiellettyä! Ei kannata!

mainita sanaa rakkaus niin usein kun Lisa Williams sen teki. Toinen taso on ykseyden ja pyyteettömän rakkauden sekä rakkauden ilman ehtoja taso. Se on myös taso missä jokainen on saman arvoinen. Siellä ollaan kiitollisia ja osataan pyytää anteeksi fyysisessä elämässä tehtyjä virheitä. Voiko tämmöinen olla huuhaata, kysyn vaan?

Vierailija
12/31 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en siellä ollut, mutta olisin kuitenkin kiinnostunut kuulemaan...

Vierailija
13/31 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko meedioihin ja yliluonnolliseen mutta Lisa kolahti totaalisesti. Feikkauksen mahdollisuutta ei käsittääkseni ollut ja hänen energiansa ja persoonansa ovat jo itsessään näkemisen arvoiset.

Lisa saattaa tulla ensi vuonna uudestaan joten sitten lippuja varaamaan!

Tosiaan, hieman tässä on nyt sulattelemista kun skeptikko osti kaiken mitä tapahtui!

Vierailija
14/31 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen persoona, siis tv-ohjelman perusteella. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä livenä. Itse en todellakaan ole skeptikko, liian paljon on tämän elämän aikana tullut nähtyä ja koettua... mutta suhtaudun epäillen niin Willamisiin kuin muihinkin tv:stä tuttuihin parapsykologisiin juttuihin.

Vierailija
15/31 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tainnut olla, nyt en tiedä miten päin olisin kun maailmankäsitystäni ravistellaan oikein urakalla :D

Vierailija
16/31 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kävitte Lisa Williamsia katsomassa. Olisin mennyt, mutten päässyt. Olen suuri Lisa-fani.

Vierailija
17/31 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaa ennen. Mitä se tekee, jakelee lottonumeroita vai kerää rahat muuten vaan???

Vierailija
18/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskottavaa vaikka "uskomatonta" olikin. Liisa on nöyrä ja todella hyvä esiintyjä. Aito oli ja kenelle tietoa välitettiin olivat kyllä varmasti kiitollisia että saivat yhteyden rakkaisiinsa. Oli tunteellista mutta myös hauskaa eikä aina niin vakavaa. Ostimme kirjojakin :) Suosittelen!

Vierailija
19/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa on Colin Fryn ohella yksi parhaista telkkarista esiintyneistä. Jotenkin niin mutkaton ja osaa ottaa olennaisen tuonpuoleiseen menneistä rakkaistamme. Epäuskoiset, älkää ottako kantaa tähän ketjuun. Saattaa olla, että joskus saatte todisteet.

Vierailija
20/31 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt katsomaan, mutta kertokaa mitä siellä tapahtui.