Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Leetah?

Vierailija
24.09.2011 |

Onko kaunis?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ole ite tuota keksinyt? Varmaan maailman kaunein nimi! Olen raskaana, ja jos lapsi on poika, siitä tulee varmasti Leetah. Jotenkin intiaanikulttuuriin vivahtava nimi, jollaista olen hakenutkin. Kiitos vinkistä :)

Vierailija
2/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian karu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuosta edes selviä onko kysessä tyttö vai poika, vai onko silläkään enää mitään väliä?

Vierailija
4/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leetah on naisen nimi

Tulee amerikkalaisesta Elfquest taru haltioista - nimisestä sarjakuvasta

itse aattelen että on tosi nätti mutta en sitä kyllä ihmiselle antaisi nimeksi :D *virn*

taas tuli rajua kommenttia täältä av:lta

Vierailija
5/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheetah, eli apina...

Vierailija
6/23 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä ei siis mitään pahaa. En itse pidä nimestä.

Vierailija
7/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitön assosiaatio on ylipainoinen afroamerikkalainen.

Vierailija
8/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheetah ja apinan mukaan kai ei kukaan halua nimetä lastaan. Ongelmana kai lienee lausuminen. Jos suomalaisittain Leetah, niin itse kuulisin sen lee -täh? (siis tosi nopsaa mielessä vääntyisi siihen) ja kuinka moni sitten sanoisi liitaeh?

En antaisi ja ihmettelisin nimeä jos sen kuulisin. Kun ei ole edes kauniin kuulonen.

Vierailija
9/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheetah, aaaah!

Vierailija
10/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi antaisin lapseni nimeksi gepardi? XD

t. ap

Vierailija
11/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli apina, joten en laittaisi!

Vierailija
12/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullapitkoa sanotaan pullaleetaksi. Eli tosi kiva nimi, etenkin, jos toivoo lapsen ryhtyvän leipuriuralle. Puhumattakaan, jos vanhemmilla on leipomo.

Muuten, Kouvolassa on Peltolan Leipomo, jonka omistaja on nimeltään Pulla Peltola (ihan oikeasti). Hän on mies, jos se ei käy nimestä ilmi, ja hänelle sopisi mainiosti vaimo nimeltä Leetah. Kouvolassa päin murteeseen kuuluu muutenkin lisätä h-kirjain sanojen perään, vrt tullah, mennäh. Pulla on ehkä teiän Leetahille vähän vanha sitten, kun Leetah on naimaiässä, mutta vanhassa vara parempi.

Vierailija
13/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen laittaa apinalle.

Vierailija
15/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheetah ja letaali (tappava)

Vierailija
16/23 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meilläkin päin pullapitko...

ei hyvä ihmisen nimeksi.

Vierailija
17/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

pullapitkoa sanotaan pullaleetaksi. Eli tosi kiva nimi, etenkin, jos toivoo lapsen ryhtyvän leipuriuralle. Puhumattakaan, jos vanhemmilla on leipomo.

Muuten, Kouvolassa on Peltolan Leipomo, jonka omistaja on nimeltään Pulla Peltola (ihan oikeasti). Hän on mies, jos se ei käy nimestä ilmi, ja hänelle sopisi mainiosti vaimo nimeltä Leetah. Kouvolassa päin murteeseen kuuluu muutenkin lisätä h-kirjain sanojen perään, vrt tullah, mennäh. Pulla on ehkä teiän Leetahille vähän vanha sitten, kun Leetah on naimaiässä, mutta vanhassa vara parempi.

Apua, googlasin Peltolan leipomoa ihan työasioissa ja jouduin Aihevapaalle 😀

Olen nauranut itseni ihan tärviölle tämän kommentin kanssa 😂 

Leipurin nimi on nykyisin Kari Arimo Pulla Peltola, tää aloitus lienee sen verran vanha, ettei nimeä ollut vielä virallistettu. Ja Leetahkin on saanut jo nimen, mikähän hänestä lopulta tuli?

Vierailija
18/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Leena ja Cheetah saivat lapsen.

Vierailija
19/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Leegio, josta koostui joukko demoneja, jotka Jeesus ajoi sikoihin.

Vierailija
20/23 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Apua, googlasin Peltolan leipomoa ihan työasioissa ja jouduin Aihevapaalle 😀

Olen nauranut itseni ihan tärviölle tämän kommentin kanssa 😂 

Leipurin nimi on nykyisin Kari Arimo Pulla Peltola, tää aloitus lienee sen verran vanha, ettei nimeä ollut vielä virallistettu. Ja Leetahkin on saanut jo nimen, mikähän

Ja ihan pakko oli nostaa ikivanha aloitus esiin, olet täysi tollo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi