Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaargghh!!! Serkun lapsi tänään...

Vierailija
24.09.2011 |

Mun serkku (ollaan aika samanikäisiä ja meillä on molemilla lapsia) tuli tänään käymään kahden lapsensa kanssa, 10- ja 9-vuotiaan. Nuorempi jäi autoon odottamaan kun serkun piti vaan käydä ovenraossa nopeasti tuomassa yks juttu. Juttelimme siinä hiukan, vanhempi lapsista kiltisti leikki mun nuorimman kanssa.

Eikö tämä nuorempi ala soittamaan auton torvea, kun hänen mielestään äippä viipyi nyt liian kauan. Töötötti niin että koko kerrostalo raikui, että mua sieppas. Meinasi mennä itse huomauttamaan tiukasti lapselle, että jos jää autoon odottamaan, niin siellä sitten odotetaan kärsivällisesti ja kiltisti eikä häiritä lauantai-iltana koko taloa! Siis ehti töötöttää vaikka kuinka monta kertaa!

Ja mitä tekee serkku... Pyytää anteeksi lapselta kun viipyi niin kauan... (saatoin serkun autolle ja kuulin)!! Lapsi valitti serkulle ja oli todella ilkeä ja serkkuni vaan selitteli!

Ei helvetti, vieläkin ärsyttää! Tuo lapsi VÄNISEE kuin 2-vuotias joka asiasta ja saa aina tahtonsa läpi. Äitinsä tekee vieläkin voileivät sille ja laittaa ruuan lautaselle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkoi vastailemaan itselleen, kun ei saanut myötätuntoa.:)

Vierailija
22/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia ole mikään mahoton aika.

Sen ikänen jo ymmärtää ajan kulun. Eri asia joku 5 vuotias.

Mutta jos mun lapsi alkas torvea soittaa, niin et koko kylä raikaa, niin juoksisin jo sanomaan, et nyt loppu hemmetin pentu toi tööttäily!! Jos et muutamaa minuuttia jaksa odottaa, niin jää kotia.

ap siellä?

vai niin? Minusta olisi tosi pitkä aika istua autossa 10 minuuttia, yksin kerrostalon pihassa, varsinkin kun toisten piti vain käydä, niin en yhtään tietäisi, jos ollisin lapsi, että vieläkö äiti on pois puoli tuntia vai tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 8v ja ei osaa muuten vieläkään kelloa tai ymmärrä ajan kulua. Ihan on hyvin koulussa pärjännyt ja lukee paksuja kirjoja, monisataa sivuisia, mutta aika kuluu vielä täysin lapsen tasoisesti.

joskus minuutti on ikuisuus, joskus tunti on minuutti. Ei osaa edes kelloa vielä kunnolla.

Vierailija
24/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat ja olen samaa mieltä.

Älä välitä siitä että täällä aina haukutaan ap vaikka asia olisi mikä.

t. EI ap

Vierailija
25/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset oli 9 ja 10 eivät 2 ja 3 vuotiaita. Ei ihme että suomessa lapsista tulee mitä sattuu jos pentujen annetaan tehdä mitä haluaa. Jokainen tuntemani tuon ikäinen olisi jaksanut odottaa. Vai teki pentu vielä oikein kuin tööttäili just! Aika avuttomia lapsia teillä jos ei osaa mennä äidin perässä tai ennen kaikkea voi odottaa vaikka nyt muutama minuutti menisikin. Ja todellakin pitäs kunniankukon laulaa jos ei tuon ikäinen tajua että tööttiin tai muihinkaan auton laitteisiin ei kosketa.

Vierailija
26/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joku sen tööttäys tavankin on sille lapselle opettanut :) olisko vanhemmat?? ;)

Meillä ei ainakaan moista harrasteta vaikka kuinka jouduttaisiin autossa odottamaan joko aikuinta tai lasta!

Vierailija
27/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap! Mutta annas olla, jos joku olis tehnyt avauksen siitä, miten inhottavaa oli kun joku käytöstavaton napero soitti torvea janica-jessican parhaaseen päivätorkkuaikaan niin että koko kerrostalon piha raikui... silloin olis ap varmaan saanut myötätuntoa osakseen...

Vierailija
28/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että tuonikäinen osaa itse tulla ulos autosta, jos odottaa ei jaksa. Eikä todellakaan ruveta tööttäämään autossa, lapsella ei ole MITÄÄN ASIAA koskea mihinkään auton vempaimiin! Olikohan vielä virta-avainkin lukossa, huh huh..

Vierailija
29/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kioskin eteen, niin miten pitkään maltat odottaa? Eli mikä on miehelle sopiva käväisyn mitta ennen kuin alat ihmetellä tekemisiään? Onko tunti sopiva?

Vierailija
30/30 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisi ap joutunut miettimään, miten heidän turvallisesta pihastaan voin 9v ikäinen hetkessä kadota. Poliisille ehkä olisi joutunut kertomaan, että vähän yli puoli tuntia tuli rupateltua...