Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttävätkö teidän tulevat 7. luokkalaiset pyöräilykypärää?

Vierailija
28.07.2011 |

Mun tyttö on käyttänyt tähän saakka ja nyt yrittää pistää stoppia sille. Mä olen sitä mieltä, että pyörällä ei liikuta mihinkään ilman kypärää. Mites muut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tietysti se, että on eri asia, mitä on päässä kotoa lähtiessä, ja mitä koulun pihassa.

Vierailija
2/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut käyttävät ja jotkut ei, mutta sääntönä tässä on se, että kaikki sen luokkalaiset tekevät käytännössä samalla lailla... eli jos luokassa ei käytetä, niin se on sitten moido, omakaan ei käytä ja vaikka kotona olis lähtiessä, niin kouluun tullessa ei varmana ole =)

t. pitkän aikaa yläkoululaisia seurannut

ps. omista toinen käytti ja toinen ei kirveelläkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäs ja kuudesluokkalaistenkin kanssa saa jatkuvaan vääntää kypärän käytöstä...kun ei muutkaan...

Vierailija
4/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mottona: näytän mieluummin tyhmältä kypärä päässä kuin tyhmältä vihanneksena.

Vierailija
5/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvittu kuin yksi kerta sairaalassa tapaamassa ilmam kypärää pyöräillyttä kaveriaan. Ihmeesti toisen paha aivovamma muutti asenteita.

Vierailija
6/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörä menisi heti käyttökieltoon, jos ei käyttäisi. Itse olen lääkärinä nähnyt liikaa pahoja onnettomuuksia ja olen selittänyt tytölle tarkasti miksi kypärää käytetään.

Vierailija
7/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimman lapsen "pienempi" pyöräilyonnettomuus takaa pyöräilykypärän käytön yläkoululaisilla vielä ainakin jonkin aikaa.

Vierailija
8/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla näkee aika monella sen kypärän roikkuvan ohjaustangosta. Veikkaan, että suurin osa lähtee kypärä päässä kotoa, ottaa sen matkalla pois ja panee vasta koulun pihassa päähän. Meillä oli koulussa sellainen sääntö, ettei koulun pihassa saanut ajaa ilman kypärää.

Hauskaa, on että itse pidän kypärää ja lukiolaiset jaksaa siitä minulle nauraa. Olen siis lukion opettaja.

Vierailija
9/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin poika vielä käyttää kypärää mukisematta.