Mitä teette tasan kolmen kuukauden
Kommentit (35)
...ja jatketaan miehen kanssa jouluaaton rauhallista iltaa kahdestaan.
Sukua on ollut meillä syömässä ja ovat lähteneet noin klo 20 maissa kotiinpäin. Ovat tulleet meille noin klo 15 maissa.
Kotona on sitten kohta hiljaista, sekaista, tunnelmallista ja ihanaa. :-)
Aah...joulu!
ensimmäinen avioeron jälkeinen joulu ja lapset on isällään:(
nautitaan joulurauhasta :)) Viime vuonna tehtiin ekaa kertaa tämä päätös, että ei lähdetä laukkaamaan sukulaisiin joulunajaksi, ja se todellakin kannatti!! Tänä vuonna on toiveissa samnanlainen ihana oman perheen joulu ilman pakkoja juosta mihinkään!
Lapset on laitettu nukkumaan ja miehen kanssa kaksin syömme kinkkuvoikkareita ja juomme kylmää maitoa :) Olen raskausviikolla 33.
palannut kotiin mieheni kanssa 3 viikon lomamatkalta
olen saanut isot lapset rauhoitettua nukkumaan ja isukin kanssa ihmettelemme tuoretta kääröä ja hipsimme kohta senkin kanssa sänkyyn.
ja kello on yksi päivällä! Se on lauantai, joten tehdään yhdessä perheenä jotain kivoja joulujuttuja, käydään vaikka katsomassa Santa Claussia! Fiilistellään kovasti ja muistellaan edellisiä jouluja kotosuomessa. Soitetaan mummuille ja papoille Suomeen. Syödään jouluherkkuja.
Kiva kyssäri :)
täytekakkua ja juodaan siideriä mun vanhempien luona ja avataan lahjoja. Puolen yön aikoihin tullaan kotiin, syödään pientä suolaista ja avataan taas lahjoja.
Sitten juodaan ehkä vähän viiniä ja muistellaan häntä, perheemme vanhinta, joka ei enää vietä tätä joulua kanssamme.
luen av:lta kuinka anoppi/mies/naapuri/sukulaiset/jokumuu pilasi joulun ja kuinka paskoja lahjoja ootte saaneet.
hyvän kirjan kanssa, tai katson perheen kera jotain elokuvaa. Maha täynnä jouluruokia, rasiallinen suklaata nenän alla. Haistelen kuusen ja hyasinttien tuoksua
hyvän kirjan kanssa, tai katson perheen kera jotain elokuvaa. Maha täynnä jouluruokia, rasiallinen suklaata nenän alla. Haistelen kuusen ja hyasinttien tuoksua. Viimejoulu oli elämäni ankein. Valoa toi vuorokauden ikäinen poikavauva, mutta kova oli ikävä muuta perhettä. Joulu sairaalassa oli hirveä! Synnytyskomplikaatioden vuoksi emme päässeet kotiutumaan lyhyellä jälkihoidolla, vaan jouduimme olemaan tapaninpäivään asi sairaalassa. Kaikki jouluvalmistelutkin olivat jäänet kesken, kun jouduin lähtemään kesken jouluostosten sairaalaan.
Vietän vihdoinkin vapaata joulua!
Olen tuskin onnistunut pitämään pienimpiä muksuja hereillä isän tuloon asti, eli odottelen teinien kanssa miehen pääsyä iltavuorotöistä. Katan kohta pöydän uudelleen ja lämmittelen saunaa toistamiseen.