Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilomainonnasta blogeissa: kuka ruokkivaa kättä purisi?

Vierailija
24.09.2011 |

Tuo aiempi rimpsu hukkasin polkunsa jo osoittain, mutta totuushan on, että ei ilmaishyödykettä taatusti haukuta.



"ihan hirvee riepu, saumat kiertää ja ruma kuin mikä" (ilmaiseksi saatu paita)



"ja kosteuttaa ihoa kivasti, just, kauhian kutinan siitä sai ja puoliallergisen reaktion"



"muodikkaat saapikkaat, jalatkin tykkää 10 rakosta, irronneesta korkolapusta ja eriparisesta lestistä.."



Muotibloggaajat (nyt vain esimerkkinä) eivät pääosin kierti rahassa, joten ilmaistuotteet ovat heille tärkeitä blogin lähteitä, koska ite ei ois varaa shoppailla sellaisia määriä.



Jos maine vaatevalmistajien kesken leviäis, että tuo ruotii rehellisesti tuotteet niin siihen loppuis lähetykset :D



Sama koskee muitakin mainosblogeja. Jos mainostat lahjuskamaa niin miksei sitä voi kertoa rehellisesti. Ja uskottavuuden nimissä, myös se kritiikki esiin. Jokainen tietää, ettei kaikki tuotteet ole napakymppejä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi