Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just! Pomo sitten päätti pidentää liikkeen aukioloaikaa!

Vierailija
24.09.2011 |

Eli saatiin vaan ilmoitus siitä, että vuoden alusta alkaen liike on myöhempään auki, eli työvuorotkin muuttuvat! Tämä tarkoittaisi sitä, että joudun joskus olemaan kasiin saakka töissä??

Miten tähän pitäisi suhtautua tai toimia? Päiväkoti on auki klo 18 saakka.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeudenkäyntikuluja, häviät juttusi samantien.

Vierailija
22/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiveita saa tietty esittää.

Sehän on ihan hölmöä jos aina koko viikko on samaa vuoroa! Meillä on myös kaupassa 3 eri vuoroa: aamu-,väli- ja iltavuoro. Ja jokaista vuoroa on viikon aikana.

tietäis aina, mikä työvuoro milloinkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tarkottaisi käytännössä sitä, et mä en sit pystyisi sillä iltaviikolla harrastamaan tms.

No en ollut ainoa, kuka ilmoitti, että ei tule uusia aukioloaikoja hyväksymään! Että kyllä se on ihan yleinen mielipide ja en oo ainoa, kuka piti mykkäkoulua pomolle uutisen jälkeen.

ap

kiinnostaa hirveästi pomoasi sinun harrastuksesi... :)

Sinähän hyväksyt tai sanot itsesi irti -ja niin tekevät kaikki muutkin.

Kyllä tilallenne saadaan uudet vielä samana päivänä, pikku mutrusuu.

Vierailija
24/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että ottaa päähän! Tuollainen työaika tarkoittaa sitä että on niinsanotusti koko päivä pilalla. Aamulla ei ehdi ryhtyä mihinkään aikaavievään ja kotiin tullessa ei mitään mahdollisuuksia enää omaan aikaan. Elikkä aamut menee vartoillessa töihinpääsyä ja illat kotitöiden parissa. Jos sulla on mahdollisuus, niin voisit varmaan etsiä muuta työtä. Työnantajalla on kyllä oikeus pitää liikettään auki silloin kun huvittaa. Itse olen ollut ravintola-alalla ja juuri nuo ns. välivuorot oli kaikkein veemäisimpiä.

Vierailija
25/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän me tiedetäänkin, kun saadaan kerralla koko kuukauden lista.

Ja toiveita saa tietty esittää.

Sehän on ihan hölmöä jos aina koko viikko on samaa vuoroa! Meillä on myös kaupassa 3 eri vuoroa: aamu-,väli- ja iltavuoro. Ja jokaista vuoroa on viikon aikana.

tietäis aina, mikä työvuoro milloinkin on.

Vierailija
26/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eipä auta kun hyväksyä.

Vierailija
27/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus muuttaa aukioloaikoja niinkuin parhaaksi näkee, bisnes on bisnestä. Mutta jos joku vaikka haluaisi tehdä mielluummin iltavuoroja, eikä pomolla ole mitään sitä vastaan, niin luulis että asiat on neuvoteltavissa. Tuollainen viikkosysteemi on minusta vähän tyhmä, meillä isossa myymälässä on ihan sekalaiset vuorot jolloin pystyy vaikka sitten harrastamaankin paremmin...

Itse tykkään iltavuoroista vaikka mulla on lapsia, koska silloin yleensä vien lapset myöhemmin päivähoitoon ja mies hakee heidät, eli saadaan pitää yhteinen hidas aamu ja heille tulee lyhyempi hoitopäivä.

Vierailija
28/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa työntekijöistä tykkää iltavuoroista ja tekee niitä enemmän. Joskus on kiva itsekin mennä vasta puolilta päivin. Aamusta kerkiää kampaajalle, hammaslääkäriin, lenkille, siivota ym. rauhassa. Luulisi, ettei sinullekaan tule asiasta ongelmaa, jos iltavuoroja ei tule kohtuuttoman usein ja mies tosiaan pysty ninä iltoina hoitamaan kotihommat.

Vierailija
29/29 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai mummu hakee lapsen tarhasta, jos kerran on se mahdollisuus. Ja niinä päivinähän sun työpäivä alkaa aika myöhään, voit viedäkin lapsen vähän myöhemmin hoitoon. Tai saat hoidettua omia asioitasi niinä päivinä. Ja mahtavatko ne toisetkaan haluta tehdä pelkästään iltavuoroa. mun mielestä aika reilua, että vuorot jaetaan tasan kaikille.

Harrastaa ehdit sitten muina viikkoina. Mä en ehdi harrastaa vaikka työt loppuvat jo neljältä. Kun mulla on melkein aina lapset + niiden harrastukset. On muuten tosi aikuista käytöstä pitää mykkäkoulua työnantajalle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän