Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
tasan sen verran, että bloggaaja-ressut tajuaa, ettei kauppa enää huutiksessa tai oman blogin kirppiksellä käy entiseen malliin. Miksi ne yhtä maaniset shoppaaja-bloggaajakaverit ostaisi niitä alesta hamstrattuja kamoja ylihintaan kun ovat ihan yhtä maanisia???
Sitten on taas nöpöt, söpöt, pomput, lilat, kivat ja muut julki viidelle miljoonalla. Kunhan kauppa käy ja uutta saa tilalle nettikaupoista!
jokainen joka tietää sanoneensa jotain syytteenveroista pode tällähetkellä pientä painetta ja varmasti tulevaisuudessa osaa miettä tarkemmin mitä kirjoittelee.
Kerran olen aiemmin ollut kuulustelussa, kylläkin ihan syyttömänä ja voin sanoa ettei se silloinkaan kivaa ollut. Voipi olla että nyt rapsahtaa kutsu ja todellakin olen yöuneni asian takia menettänyt. Onneksi mieleni on edes hyvä siitä etten sortunut haukkumaan pieniä lapsia vaikken todellakaan ole ylpeä panoksestani ketjuun nytkään.
nuo blogikirppiksien hintapyynnöt on välillä ihna poskettomia.. Ja vain laajalla lukijakunnalla löytää niille ostaia. Nuo blogit ovat hyvää mianosta myynneille lei väitän että blogi aukeaa pian ihan käytännön syystä.
Tämänkin ketjun voisi jo kuopata ja siirtyä seuraaviin aiheisiin.
Poliisi varmasti tutkii asiaa ja syytteitä nostetaan jos niin katsotaan tarpeelliseksi. Blogitkin ehkä taas aukeavat kun asia on unohtunut ja sitten blogataan taas samaan malliin kunnes tulee uusi vastaava kohu. Näin se vaan menee!
vaan esitettiin kaksi nimeä, joista yhdistämällä sai blogin pitäjän nimen.
Pitääkö se arvoitus nyt uudestaan laittaa VAI???
No hyvä että joltain on ehkä jäänyt hoksaamatta alkuperäisessäkin ketjussa =D
Tais olla liian vaativa arvoitus monelle. Jotkuhan sitten siinä ketjussa kysyikin "ai siis MAIJA VIRTANEN?"
*huokailee*
Olen jo antanut itselleni Darwin-palkinnon.
Tais olla liian vaativa arvoitus monelle. Jotkuhan sitten siinä ketjussa kysyikin "ai siis MAIJA VIRTANEN?"
*huokailee*
Ja se olin minä (*tuulettaa*)!!Olen jo antanut itselleni Darwin-palkin
non.
Voi sinnuu pikku valopäätä! Halaus! :)
Kävin lukemassa eräässä blogissa niitä( en tosiaan uskalla mainita missä),
Ja siellä laitetaan ihmiset kahteen kastiin; blogistit ja av:lla kävijät,ja siellä kyllähaukutaan yleisesti KAIKKI av,lla kävijät hulluiksi.Kyllä minä koen olevani "hyvä ihminen",vaikka täällä palstalla käyn, ja jopa kirjoitin tuohon kohuttuun ketjuun yleisiä mielipiteitäni,( en syyllistynyt haukkumiseen).
Menee aika mustavalkoiseksi koko tämä homma.
Kävin lukemassa. Melkoisen huvittavaa ja kaksinaismoralistista, että nämä bloggaajat asettuvat yhtenä rintamana tämän "sairaan/hullun/kamalan" Vauva lehden aihe vapaa -palstan yläpuolelle, vaikka iso osa lastenvaateblogeista on aloittanut bloginsa juuri täältä Vauva-lehden nettisaitin blogeissa. Aivan taatusti suuri osa näistä bloggaajista on itsekin "av-mammoja", entisiä/nykyisiä vaikkeivat sitä kehtaa/halua myöntää :)
..niin tämä jää yksittäiseksi kohuksi. Luuleeko joku "Jarna" ja muutkin bloggaajat että kaiken sen valossa mitä hän on netissä jakanut ja edelleen aivan julkisesti jakaa (Se esiteinien kalsarikuva on edelleen ihan siellä julki) jotain poliisitutkintaa edes harkitaan.
Netissä on miljoonittain enemmän törkyä kuin joku Jarna, joka omassa facebook kommentoinnissaan aivan julkisesti vihreällä kuvallaan edelleen kertoo näkemyksiään vaikka horoskooppimerkeistä.
Ei todellakaan, miettikää nyt kaikkea muuta törkyä mitä julkaistaan vaikkapa 7 päivää lehden lööpeissä joka viikko.
Tämän Jarnan ja esim. Kaisastiinan garderobin tyypin kaikki tiedot ovat olleet mulla jo monta vuotta ihan vaan siksi että olen jotain heiltä joskus ostanut. En ajatellut julkaista nimeä, mutta olisiko se oikeasti joku rikos? Tiedän myös paikallisen K-marketin kauppiaan tiedot ja tiedän että hänen poikansa käy erityisopetuksessa, samalla luokalla tyttöni kanssa. Jos kerron tämän, onko se rikos?
Pitäkää ne bloginne, miettikää mitä jaatte suhteessa voitto ja lastenne elämä. Ihan sama.
Blogia en ole lukenut, enkä haukkumaketjua.
Kysynyt olen moneen kertaan, miksi äidit, jotka olette huolissanne blogistin lapsista, ette ole huolissanne sadoista muista perheistä, joista tehty kuvien ja koko nimien kera juttu lehtiin? Ja ovat käsitelleet arkojakin aiheita ja monia sairauksia jne? Miksi ette ole niistä huolissanne? Voisiko joku vastata?
Entä mitä siinä blogissa oli eroa näihin lehtijuttuihin? Voisiko joku vastata, kun en ole blogia lukenut.
Minulla ei ole omaa blogia, en ole edes facebookissa ja mitään en perheestäni itse laittaisi nettiin enkä lehtiin, MUTTA toivon, että joku kommentoisi viestiäni.
*huokailee*
non.Voi sinnuu pikku valopäätä! Halaus! :)
Kiitos halauksesta! Sille on käyttöä täällä häpeän syövereissä...
*huokailee*
non.Voi sinnuu pikku valopäätä! Halaus! :)
Tässä on selkeästi terapian tarvetta tämän sopan jäljiltä... sekä bloggaajilla, että siihen surulliseen ketjuun kirjottaneilla :/ Tukiryhmiä?
Kävin lukemassa eräässä blogissa niitä( en tosiaan uskalla mainita missä), Ja siellä laitetaan ihmiset kahteen kastiin; blogistit ja av:lla kävijät,ja siellä kyllähaukutaan yleisesti KAIKKI av,lla kävijät hulluiksi. Kyllä minä koen olevani "hyvä ihminen",vaikka täällä palstalla käyn, ja jopa kirjoitin tuohon kohuttuun ketjuun yleisiä mielipiteitäni,( en syyllistynyt haukkumiseen). Menee aika mustavalkoiseksi koko tämä homma.
Kävin lukemassa. Melkoisen huvittavaa ja kaksinaismoralistista, että nämä bloggaajat asettuvat yhtenä rintamana tämän "sairaan/hullun/kamalan" Vauva lehden aihe vapaa -palstan yläpuolelle, vaikka iso osa lastenvaateblogeista on aloittanut bloginsa juuri täältä Vauva-lehden nettisaitin blogeissa. Aivan taatusti suuri osa näistä bloggaajista on itsekin "av-mammoja", entisiä/nykyisiä vaikkeivat sitä kehtaa/halua myöntää :)
[i Kävin lukemassa. Melkoisen huvittavaa ja kaksinaismoralistista, että nämä bloggaajat asettuvat yhtenä rintamana tämän "sairaan/hullun/kamalan" Vauva lehden aihe vapaa -palstan yläpuolelle, vaikka iso osa lastenvaateblogeista on aloittanut bloginsa juuri täältä Vauva-lehden nettisaitin blogeissa. Aivan taatusti suuri osa näistä bloggaajista on itsekin "av-mammoja", entisiä/nykyisiä vaikkeivat sitä kehtaa/halua myöntää :)
Pitäskö laittaa poliisitutkinta pystyyn?? :)
Kävin lukemassa eräässä blogissa niitä( en tosiaan uskalla mainita missä), Ja siellä laitetaan ihmiset kahteen kastiin; blogistit ja av:lla kävijät,ja siellä kyllähaukutaan yleisesti KAIKKI av,lla kävijät hulluiksi. Kyllä minä koen olevani "hyvä ihminen",vaikka täällä palstalla käyn, ja jopa kirjoitin tuohon kohuttuun ketjuun yleisiä mielipiteitäni,( en syyllistynyt haukkumiseen). Menee aika mustavalkoiseksi koko tämä homma.
[i Kävin lukemassa. Melkoisen huvittavaa ja kaksinaismoralistista, että nämä bloggaajat asettuvat yhtenä rintamana tämän "sairaan/hullun/kamalan" Vauva lehden aihe vapaa -palstan yläpuolelle, vaikka iso osa lastenvaateblogeista on aloittanut bloginsa juuri täältä Vauva-lehden nettisaitin blogeissa. Aivan taatusti suuri osa näistä bloggaajista on itsekin "av-mammoja", entisiä/nykyisiä vaikkeivat sitä kehtaa/halua myöntää :)
Pitäskö laittaa poliisitutkinta pystyyn?? :)
Taidan tietää, mitä blogikeskustelua tarkoitat. Yleistät erittäin pahasti, siellä eivät KAIKKI leimaa av:lla kävijöitä kuten väitit.
totta, mutta siellä on myös aikamoista yleistämistä jahaukkuja. Ja aivan varmuudella tiedän että siellä on myös niitä jotka siellä kirjoittavat nimimerkillä kannustavia viestejä aj täällä haukkuvat.
Mitäköhän tapahtuisi jos koko aiheeseen liittyvein keskustelujen tiedot avattaisiin (näin ei tietenkään käy) mutta voisi olla aika monella blogistillakin tukalat paikat=)
Olen ottanut sen linjan, että sen minkä kirjoitan blogeissa, kirjoitan nimellä eli nimimerkilläni. Otan vastuun kaikesta, mitä kirjoitan, ja ainakaan minulla ei olisi tukalat paikat, vaikka blogisti olenkin. Varmuudella en voi sanoa muista mitään, miten sinä voit?
Kaiken kaikkiaan keskustelu on mennyt aivan överiksi. Jaksamisia kaikille haukkuja täällä saaneille!
omantunnon tuskissaan. Sitä niittää mitä kylvää. Voi omalla kohdallaan miettiä, miltä tuntuisi jos omia lapsia haukuttaisiiin sumeilematta ja lopuksi vielä nimikin paljastettaisiin kaikelle kansalle. Luin tuota ketjua, ja kyllähän se kuulosti kieltämättä aika sairaalta. Aivan kuin koulukiusaamiselta, jokainen laittaa oikein parastaan millä eri tavalla kykenee ivaamaan bloginpitäjää ja hänen lapsiaan ja elämäänsä.
Eivät kaikki av-palstan kirjoittajat toidellakaan ole tuollaisia, siitä olen aivan varma. Täällä käy paljon sivistyneitä, fiksuja ihmisiä, olen huomannut sen saamissani kommenteissa jos olen pyytänyt neuvoa johonkin eivätkä he ikinä alentuisi tuollaisiin ketjuihin. Mutta vastapainoksi täällä käy myös joukko elämäänsä katkeroituneita ja pahantahtoisia ihmisiä, jotka nauttivat toisten haukkumisesta ja halventamisesta, kyllähän sen huomaa noista Satuhää-ketjuista yms. Hirveää tekstiä.Ja surullista on, että he kasvattavat lapsia. Ja hei, mistä kuvittele että ne koulukiusaajat tulevat? Ei kukaan sellaiseksi synny, kyllä he kotoaan mallin saavat. Ja malliesimerkki koulukiusaajien kasvattajista tuli esiin tuossa ketjussa. Säälittävää.
jokainen joka tietää sanoneensa jotain syytteenveroista pode tällähetkellä pientä painetta ja varmasti tulevaisuudessa osaa miettä tarkemmin mitä kirjoittelee.
Kerran olen aiemmin ollut kuulustelussa, kylläkin ihan syyttömänä ja voin sanoa ettei se silloinkaan kivaa ollut. Voipi olla että nyt rapsahtaa kutsu ja todellakin olen yöuneni asian takia menettänyt. Onneksi mieleni on edes hyvä siitä etten sortunut haukkumaan pieniä lapsia vaikken todellakaan ole ylpeä panoksestani ketjuun nytkään.
tasan sen verran, että bloggaaja-ressut tajuaa, ettei kauppa enää huutiksessa tai oman blogin kirppiksellä käy entiseen malliin. Miksi ne yhtä maaniset shoppaaja-bloggaajakaverit ostaisi niitä alesta hamstrattuja kamoja ylihintaan kun ovat ihan yhtä maanisia??? Sitten on taas nöpöt, söpöt, pomput, lilat, kivat ja muut julki viidelle miljoonalla. Kunhan kauppa käy ja uutta saa tilalle nettikaupoista!
Uskon, että Tyylisuuntauksia aukeaa yleisölle taas ihan lähiaikoina :)
sitä ketjua, en tajua miksi. ja en tiedä yhtään millainen arvoitus siinä oli.
sen minkä nyt tiedän on että kys. blogin kirjoittajan nimeä on julkaistu.
Oliko arvoitus siis tyyliä:
"Kaikkihan tiedätte tämän blogin mutta arvaattekos kuka sen kirjoittaja on"
tms?