Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit 8milj, olisiko sinulla vielä ystäviä

Vierailija
23.09.2011 |

Haluaisit vaikka lähteä jonnekin matkalle mutta kenelläkään muulla ei olisi varaa vastaavaan ja ainoa mahdolisuus saada matkaseuraa olisi maksaa kaveri mukaan. Vastaavasti kaikki muut riennot, teatterit, oopperat, luxus shoppailut jne.

Olisiko se sitten kivaa olla rikas yksin? Vai maksaisitko sit vaan kaikille, mutta mistä sitten erottaa oikeat ystävät ja hyväksikäyttäjät.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei oopperat ym. kauheesti kiinnosta eikä luxusshoppailut...voisin varmaan käydä shoppailemassa yksinkin jos tuntuis että kaveri on kade. Matkalle, juhlimaan ym. toki maksaisin ystävätkin!! Ja ystävillä tarkoitan niitä muutamaa, jotka ovat kulkeneet rinnalla jo vuosikymmenet:)

Ns. kavereita minulla kyllä on, mutta ei tule vietettyä aikaa yhdessä niin tiiviisti, että tarttisi miettiä. Varmaan huikaisin vähän, että olen saanut pienemmän voiton, niin eivät ihmettelisi uutta autoa...

Vierailija
2/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tosi ystävät olisivat ystäviä niin menestyksessä kuin menetyksissä...

En haluaisi mitään laumaa hyysättäviä ympärilleni, joten en usko, että näitä hyväksikäyttäjistä tulisi ongelmaa. Maksaisin esim vain erittäin läheisten, ja uskollisten ystävieni matkat yhteiseen lomakohteeseen ja vain joskus. Ei mitään yhteistä bilekulttuuria meillä ollut ennenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nytkään paljoa kavereiden kanssa matkustele tai shoppaile. Shoppaamiset hoidan yksin ja matkat perheen kesken. Toisekseen kaveripiiriin kuuluu niitäkin, jotka edelleen tuon 8miljoonan potin jälkeen olisivat minua varakkaampia, joten ei se maailmaa nurin kääntäisi. Ja hyvin olen noiden vähän varakkaampien kanssa toimeen tullut, jopa käynyt juhlimassa ja oopperassa (ja ihan itse omat kulut maksanut) joten oikeesti mikä olis ongelma?

Vierailija
4/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Miksi pitäis muiden matkat ja juhlat maksaa, jos vaikka lotossa voittaiskin?

P.S. Nuo mun varakkaat kaverit ei muuten kauheasti rahalla pröystäile. Kyllä niillä autot ja talot on ja merkkivaatteitakin, mutta esim. monesti ovat todenneet ravintolassa laskun tullessa, että onpa hurja hinta tai kaupassa jotain katsellessa onpa kallista.

Vierailija
5/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä matkan tarvitse olla mikään luksusmata 5 tähden hotellissa.

Todennäköisesti jos miljonääri on lähdössä kavereiden kanssa matkalle, joista tietää etteivät ole niin varakkaita että olisi luksusmatkoihin varaa, niin tiedostaa sen että kaikilla ei ole hirveästi rahaa ja valitsee sellaisen matkan että siihen on muillakin varaa. Monelle matkaseura on tärkeämpi kuin hieno hotelli yms.

Haluaisit vaikka lähteä jonnekin matkalle mutta kenelläkään muulla ei olisi varaa vastaavaan ja ainoa mahdolisuus saada matkaseuraa olisi maksaa kaveri mukaan. Vastaavasti kaikki muut riennot, teatterit, oopperat, luxus shoppailut jne.

Olisiko se sitten kivaa olla rikas yksin? Vai maksaisitko sit vaan kaikille, mutta mistä sitten erottaa oikeat ystävät ja hyväksikäyttäjät.

Vierailija
6/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lottoa, joten sitä ei ole tapahtumassa, mutta eivät mun ystäväni katoaisi vaikka minä rikastuisinkin. Päinvastoin, olisi aiempaa helpompaa tavata kavereita, kun raha ei olisi esteenä. Oikein kukaan oikeasti hyvistä ystävistäni ei asu ihan lähellä, joten ihan jo vapaa taksien käyttäminen vailla huolta hinnasta varmasti lähentäisi meitä.

Vierailija
7/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tai koko perheen kanssa. Joskus käyn jollain pienillä reissuilla parhaan kaverini ja siskoni kanssa. Heidän reissunsa voisin kyllä oikein mielelläni maksaa.