Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katuuko kukaan eroaan? Katuuko teidän exät?

Vierailija
23.09.2011 |

Ja jos katuu, missä vaiheessa katumus tuli?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan ei näytä katuvan.

Vierailija
2/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesarissa juttu väikkäristä, jossa todettiin, että 9 out of 10 pitää eroaan hyvänä ratkaisuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuelämäni ettei saatu exäni kanssa hommaa toimimaan ja särjettiin meidän perhe. Lasten puolesta olen vuodattanut miljoona kyyneltä.

Vierailija
4/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumus tuli parin kuukauden päästä kun huomasi minun elävän elämääni eteenpäin.

Sen jälkeen on monasti sanonut katuvansa vain sitä elämässään että päästi minut pois.

Tyttöystäviä on hänellä riittänyt. Ennen kuin kihlasi viimeisimmän kysyi minulta neuvoa mitä tekisi.

Itse en ole katunut koskaan eroamme. Olen exän kanssa yhä ystävä.

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parhaita päätöksiä elämässäni, nykyisin hyvät välit ex miehen kanssa, saadaa hyvin sovittua lasta koskevissa asioissa.

Vierailija
6/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat ja molemmat katuivat. Parin vuoden jälkeen mies alkoi kuitenkin viettää viikonloppuja yhdessä entisen vaimonsa ja kahden lapsensa kodissa. Ei mennyt pitkään, niin heille kolmas lapsi ilmoitti tulostaan ja päättivätkin mennä uudelleen naimisiin. Nyt tuo heidän nuorimmaisensa on jo kolmen ja molemmat ovat sitä mieltä, että parasta mitä heille on tapahtunut, oli mennä uudelleen yksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi