ääh LA tänään
ei kuulu ei näy ei siis mitään :/ mua oikeesti surettaa tää oleminen jo varmaan hormoonitkin jo pinnassa :/
Kommentit (7)
sitä sit ootellaan viel pari vk .. kaikki muut mun tutut on ajallaa tai ainakin muutaman päivän/viikon saanu oman nyyttinsä.. eka käynnistettiin mulla ja tosiaan toivon että tämä tulisi luonnostaa.. epäilen, ei mitenkään ole edes sellainen olo että tulisi :/ mitää supistuksia tai mitään ollut missään vaiheassa.
kunnes ne sitten ihan yllättäen alkoivat ja kuuden tunnin päästä ekoista tuntemuksista vauva syntyi. Milloin vain voi alkaa tapahtua!
että se vauva tulee sitten kun on täysin valmis.
mutta koita ajatella järjellä, ettei tässä mene kuin max. kaksi viikkoa ja todennäköisesti vähemmän. Lapsi voi lähteä syntymään vaikka jo tänään.
Mulla synnytys käynnistyi reippaasta kävelylenkistä, joten liikuntaakin voisi kokeilla. :)
yli, 2 jopa käynnistetty. yks spontaani synnytys neljästä, sekin 4 pvää yli.
mulle lääkäri sanoi joskus, että toiset "kantaa" 38, toiset 42 vkoa. 40 vkoa on just se keskiarvo, ei muuta.
Kokeile vyöhyketerapiaa/refleksologiaa! Tunnin verran jalkojen hierontaa teki ihmeitä ainakin meikälikalle, synnytys käynnistyi itsestään seuraavana iltana. Ja ei, en tiedä olisiko käynnistynyt joka tapauksessa ilman terapiaa, mutta silti suosittelen.
sullahan on vielä aikaa 2 viikkoa ennenkun kyseessä on edes yliaikaisuus.
+ - 2 viikkoa, olet varmaan kuullut?