Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olisitko mielummin reilusti ylipainoinen vai vakavasti sairas, joka ei näy ulospäin?

Vierailija
23.09.2011 |

Tulee vaan mieleen näistä läskiksi haukkujista, että kyllä olen mielummin lihava kuin, että minulla olisi kaunis vartalo, mutta olisin vakavasti sairas.. antaa miettimisen aihetta.

Joku alkaa tietysti saivarrella taas, että läski ei oo pakko olla, mutta sekin on katsojan silmissä ja jokaisen oma päätös, minkä kokoinen on.

Itse olen siis av kriteereillä hirvee läski, mutta mieheni mielestä olen todella kaunis ja se riittää minulle. Lisäksi olen terve ihminen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja sitten laihduttaisin.

Vierailija
2/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja sairastan vaikeaa mielenterveydellistä häiriötä. Elämä on silkkaa helvettiä, mutta otan tämän mieluummin kuin oksettavat läskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ironiaa kutoselta :DD

Vierailija
4/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ironiaa vaan ihan totta. Ainoa hyvä asia mussa on se, että olen nätti ja hoikka. Sisäisesti ihan hajalla mutta ainakin pystyn katsomaan peiliin oksentamatta. Pahinta mitä tiedän olisi olla lihava. Olen sairastanut anoreksiaa, joten läskivihani saattaa johtua siitä.

Vierailija
5/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vain saisin olla terve.

Oikeasti olen hoikka 168cm/61kg, mutta sairastan vakavaa sairautta, joka ei näy juurikaan ulos päin. Kadulla vastaan tulevat eivät uskoisi minua sairaaksi.

T.8 aivoleikkautta läpi käynyt 25v nainen. :(

Vierailija
6/6 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin vakavasta sairaudesta (joka ei näy ulospäin) ja lievästä ylipainosta.

Sairaus vaikeuttaa painonhallintaa ja ylipaino pahentaa sairauden oireita.

Kerrassaan mahtavaa.