Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko alkaa seurustelemaan miehen kanssa, joka "kehuu" ihan mukavan tai

Vierailija
23.09.2011 |

mukiinmenevän näköiseksi? Eikö tuo jo osoita, että mitään kipinää ei ole eikä mies pidä kauniinan/ihanana. Onko liikaa vaadittu, että mies "kehuisi" hieman paremmin? Vai lapsellista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoselta että tyydytään ny tähän ku ei parempaakaan ole

Jos mies sanoisi ihan mukavan näköiseksi niin voisin alkaa, se saattaisi olla todenmukainen mielipide.

Jos kauheen ylitsevuotavasti kehuis ulkonäköö niin saattaisin ajatella että mikä lie liehittelevä auervaara. En mä nyt niin nätti ole että se riittäisi suhteen perustaksi. Semmonen mies olis hyvä joka tykkää musta vaikka olenkin vähän homsantuu.

Vierailija
2/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelenko liikoja ulkonäöstäni mutta en haluaisi että olen miehen mielestä vain ihan mukavan tai mukiinmenevän näköinen. En selvästikään olisi kovin lähellä hänen naisihannettaan ja luultavasti se sitten katselisi niitä hänen mielestään kauniita naisia ja kenties vaihtaisi sellaiseen jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se valitsee puolisonsa jollain muulla perusteella kuin pelkästään pärstän mukaan.

Vierailija
4/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos epäilyttää, niin et voi! Ne on pienet jutut, jotka merkkaa, eikä niitä käy aina järjellä selittäminen. Kirjoittamasi perusteella mulla kyllä tökkäsee heti ja epäilen sinulla samaa. Muuten tuskin olisit kirjoittanut.

Vierailija
5/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se valitsee puolisonsa jollain muulla perusteella kuin pelkästään pärstän mukaan.

mä haluaisi, että mies ei pitäisi mua minkään näköisenä ja on kanssani vaikka ihanan luonteen takia. Kyllä miehet kuitenkin aina katselee mielestään kauniita naisia ja olisi ikävää jos minun katselemiseni ei kiinnostaisi sitä yhtään.

Vierailija
6/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei pelkälle kauneudellekaan voi perustaa kun kaikki me rupsahdetaan ajan kanssa ja jossain vaiheessa vääjäämättä joku toinen on nuorempi ja nätimpi.

Vierailija
7/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä siinä kehitysvaiheessa, että kuvittelee, että maailma on hänelle velkaa oman supermallin kultamussukaksi, ja sitä odotellessa pitää sitten tyytyä tähän b-vaihtoehtoon. Kyllä elämä häntä vielä opettaa, mut kaksi kertaa miettisin, haluaisinko sitoutua ihmiseen, jonka mielestä olen vain mukava. Vähän enemmän voi vaatia.

Vierailija
8/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei pelkälle kauneudellekaan voi perustaa kun kaikki me rupsahdetaan ajan kanssa ja jossain vaiheessa vääjäämättä joku toinen on nuorempi ja nätimpi.

no siksi ne miehet vanhetessaan vaihtaakin nuorempaan.

Vierailija
9/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on totuus.

Tuskin moni täälläkään nyt kovin ihmeellisen kaunis on, oikeesti.Ihan tavallisia perusnättejä tätejä suurinosa ollaan. Miehet nyt kehuu kauniiks että saa sitä itteään. Ja miksi oletatte että ne miehet sitten yhtäkkiä jossain vaiheessa vaihtaa johki superkauniiseen? Jos ne semmosen halajaa tosissaan, niin halus varmaan jo nuorempana, ei saanu. Miks sais rupsahtaneena?

Kaikkihan me vanhetaan ja kauneus menee menojaan.

Mun mies ainaki sano jo nuorena mulle, että et sä nyt niin kaunis oo mut ihan ok. Totuushan se oli, miks sen ois pitäny alkaa mua kehua maailman kauneimmaks? Haha. Oisin uskonu? Ehen. Oon nimenomaan ihan nätti. En ruma, en erityisen kaunis.

Ja ne miehet kattelee kauniita naisia kuitenkin. Olit itte kaunis tai et. Kyllä se toisen naama ja kroppa pian arkipäiväistyy toiselle joka tapauksessa.

Enkä usko, että jokaisen oma ukko on upea adonis. Ja rakastatte niitä silti? Niin. Miksei siis toisinpäinkin.

Vierailija
10/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siksi ne miehet vanhetessaan vaihtaakin nuorempaan.

En mä olis niin huolissani siitä että mies ei pidä mua maailman kauneimpana naisena kun en sitä varmastikaan ole ja jonain päivänä se pettyis kun huomaisi totuuden. Mut vähän arveluttais se, että onko miehen sosiaaliset taidot ihan kondiksessa vai onko se joku tahditon töksäyttelijä jos ei sen vertaa tajua että suhteen alussa ei kannata naiselle sanoa että oot sä hei ihan mukiinmenevä.

Vierailija
11/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en minäkään kuvittele olevani mikään supermalli, mutta tähän asti miehet ainakin ovat valehdelleet että olen kaunis, joten en nyt ehdoin tahdoin seuraavaksi ottaisi miestä, joka pitäisi minua ihan mukiinmenevänä tai sanoisi kuten tuolle yhdelle, että en ole kaunis mutta ihan ok. Jos tähän asti olen löytänyt silmävikaisia miehiä, jotka pitävät minua kauniina, niin en haluisi tyytyä vähempään sen osalta.

Vierailija
12/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et ole niiden kanssa enää?

Vierailija
13/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa kehua naista vaikkapa nätiksi tai ihanaksi mieluummin kuin mukiinemeneväksi tms. Ehkä mies on lukenut pelimiehen oppaan, siinähän neuvotaan horjuttamaan naisen itsetuntoa negatiivisilla kommenteilla, jolloin hän on helppo saalis.

Vierailija
14/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useinkin kehuttu kauniiksi ja missinäköiseksi jne. Myös naisten taholta, joten ei voi olla vain iskuyrityksiä. En varmaankaan ole kaikkien mielestä kaunis, mutta haluaisine että oman miehen mielestä olisin. Halusinkin kuulla, että muutkin naiset ajattelee samalla lailla, enkä ole vain pinnallinen tai lapsellinen. ap

Vierailija
15/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sullakaan mitään kipinää sitä kohtaan kun etsit meiltä lupaa ja oikeutusta jättää se?

Vierailija
16/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en minäkään kuvittele olevani mikään supermalli, mutta tähän asti miehet ainakin ovat valehdelleet että olen kaunis, joten en nyt ehdoin tahdoin seuraavaksi ottaisi miestä, joka pitäisi minua ihan mukiinmenevänä tai sanoisi kuten tuolle yhdelle, että en ole kaunis mutta ihan ok. Jos tähän asti olen löytänyt silmävikaisia miehiä, jotka pitävät minua kauniina, niin en haluisi tyytyä vähempään sen osalta.

kovin myöhälle tota miehensaalistusoperaatiota jättää, mikäli tällainen kriteeri on. Vähemmän satelee ulkonäkökehuja mitä vanhemmaksi tulee. Luonnollisesti.

Vierailija
17/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin myöhälle tota miehensaalistusoperaatiota jättää, mikäli tällainen kriteeri on. Vähemmän satelee ulkonäkökehuja mitä vanhemmaksi tulee. Luonnollisesti.

kehuja mitenkään satele, ei mua tuntemattomat kehu (syystä) vaan haluaisin vain että se OMA mies pitää kauniina. Onhan nyt esim. Satu Silvokin kaunis vaikka on jo noin viisikymmentä. Ehkä sitten seitsemänkymppisenä ei enää jaksa välittää miltä näyttää.

Vierailija
18/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä sinkkunaisia haukutaan liian nirsoiksi ja että kriteerit ovat liian kovat, pitäisi antaa miehelle mahdollisuus jne. Siksi hain oikeutusta täältä. ap

Vierailija
19/19 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko ottaa miestä jota ei haluu vain siksi että olis joku :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä