Minkä kohteliaisuuden sait mieheltäsi viimeksi?
Kommentit (28)
saatanan ihana että mun tekis mieli nussia sulta aivot pellolle tässä ja nyt.
Sitä edellinen taisi olla se, kun kumarruin katsomaan lihamureketta uunissa ja sanoin, että "hyvältä näyttää". Mies oli tullut just mun taakse ja hipaisi mun peppua ja sanoi, että joo, niinpä näyttää.
Tosin ne kohteliaisuudet on pikemminkin himokkaita äännähdyksiä tai kosketuksia kuin selviä sanoja.
kun olin laittautunut juhlia varten viime viikonloppuna ja toissa päivänä sanoi että "Saan kyllä olla onnellinen, että mulla on noin ihana, kultanen ja rakastava vaimo"!
"Sun ihon vieressä on parasta ja kaikki sun kanssa on vaan niin helppoa!" =)
Musta tuo "ihon vieressä" oli niin suloinen... =D
mieli kun lukee näitä. Muuten menee ihan hyvin, mutta kyllä tämä harmittaa valtavasti.
Meilä takana 17 yhteistä vuotta, mutta voin rehellisesti sanoa, ettei rakkaus ja intohimo ole kadonnut minnekään. Toki arki on muuttunut, paljonkin. Mutta sellainen "me ollaan hyvä tiimi"-henki on pysynyt ja muistamme molemmat pitää toisiamme hyvänä niin henkisesti kuin fyysisestikin. Lapsia on viisi ja he ovat tietenkin tärkeintä elämässä. Mutta olemme aina muistaneet onneksi myös vaalia parisuhdettamme, eikä se missään nimessä ole lapsilta ollut pois!
että noin upea ihminen ku sinä, voi rakastaa mun kaltasta miestä.." Sulin.. :)
Kyllä minunkin mies kehuu peppuani, mutta sanoo usein, usemman kerran viikossa kaunottareksi, ihanaksi... Useasti olin kesällä töistä tullessani riisunut vaatteet ja olin alusvaatteisillani kun oli niin kuuma asunnossa (ja on ollut kuuma ihan näihin syksyisiin kylmempiin päiviin saakka!) ja mies on aina tosi hyvillään, kun tulen häntä eteiseen vastaan alusvaatteissa ja sanoo jotain kivaa.