Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummu ei tottele

Vierailija
23.09.2011 |

Heippati hei!

Mulla on SUUUUUURI onkelma... Vauvani (4kk) on 2-3 kertaa viikossa, pari tuntia kerrallaan hoidossa 73 vuotiaan mummuni luona. Itse olen sillä aikaa autokoulussa jonka mummuni maksaa. Ongelma on nyt tämä; jos sanon että antaa vauvalle esim 60ml maitoa jos tarvitsee, niin kun tulen takaisin, hän sanoo että antoi 120ml!! Ja hän tekee niin joka ikinen kerta. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään ku neivoi tehdä niinkuin minä sanon. Olenhan sentään lapseni äiti. Lisäksi olen kyllä sanonut että jos tarvitsee lisää niin saa antaa, joten kyse ei voi olla siitäkään että mummu luulisi että vauvalle ei anneta tarpeeksi ruokaa. Miten voisin ystävällisesti sanoa mummulleni että tekisi niiuin minä sanon?

Älkääkä pliis valittako, tämä asia oikeasti vaivaa minua!

-mami91-

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pyytää apua, kysyy neuvoa tms, niin miksi ihmisten on AINA pakko alkaa valittaa? Enkä nyt tarkoita pelkästään tätä ketjua, vaan kaikkia joissa joku vaan kysyy jotakin ja selittää tilanteensa. Aina löytyy varmaan 100 ihmistä jotka löytävät jokaisesta asiasta jotakin valitettavaa. Ja pari ihmistä taisi jotain laittaa että hirveän nuori äiti olen. OLEN 20-vuotias! Jos olet itse saanut lapsesi joskus 37 ikäisenä keski-ikäisenä, hieno homma. Mutta minä haluan olla suhteellisen nuori äiti, jotta vaihdevuosi ongelmat eivät haittaisi lapsen kanssa leikkimistä ja olemista. Jaksaakin paljon paremmin kun on nuori. Ja ihan vain tiedoksi, vaikka kukaan ei ole kysynytkään, niin olen siis opiskellut lähihoitajaksi, kun lapsi on pari vuotias ajattelin jatkaa opiskeluja ja hakea sairaanhoitaja-kouluun. Mieheni on 23 vuotias ja sähköasentaja. Asumme vauvamme kanssa omakotitalossa, emmekä siis ole mitään köyhälistöä. Tämän sanon vaan siksi, että ihan varmasti joku vielä valittaa siitäkin että nuorilla ei ole varaa ymym kasvattaa lapsia. Ja emme kumpikaan juo/polta tupakkaa, joten siitäkään ei ole varaa valittaa. Rakastamme lastamme, vaikka olemekin alle 30 vuotiaita. Ihan vaan selvennykseksi. kiitos. valivali

Vierailija
42/44 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäki mummosi maksaa auotkoulusi,kiukuttelet.. toiseks, miten kehtaat vielä sen jälkee hoidattaa lapsesi mummolasi ja valitat millilitroista!?

Itse en uskaltaisi ees noin vanhalla jättää hoitoon,tiiä millo sais sydärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippati hei! Mulla on SUUUUUURI onkelma... Vauvani (4kk) on 2-3 kertaa viikossa, pari tuntia kerrallaan hoidossa 73 vuotiaan mummuni luona. Itse olen sillä aikaa autokoulussa jonka mummuni maksaa. Ongelma on nyt tämä; jos sanon että antaa vauvalle esim 60ml maitoa jos tarvitsee, niin kun tulen takaisin, hän sanoo että antoi 120ml!! Ja hän tekee niin joka ikinen kerta. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään ku neivoi tehdä niinkuin minä sanon. Olenhan sentään lapseni äiti. Lisäksi olen kyllä sanonut että jos tarvitsee lisää niin saa antaa, joten kyse ei voi olla siitäkään että mummu luulisi että vauvalle ei anneta tarpeeksi ruokaa. Miten voisin ystävällisesti sanoa mummulleni että tekisi niiuin minä sanon? Älkääkä pliis valittako, tämä asia oikeasti vaivaa minua! -mami91-

Vierailija
44/44 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se 60 ml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan