Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tartutti klamydian ja minähäpeän niin, etten meinaa kyetä ihmisten ilmoille.

Vierailija
23.09.2011 |

Mies ei tunnusta mitään, se tekee ongelman vielä pahemmaksi. Ensin syytti munua pettämisestä, mutta kun minulla ei koskaan muita miehiä ole ollut,niin tartuttaja on päivänselvä. Edes sen vertaa ei kunnioitusta ole, että tunnustaisi tekonsa. Sitten seuraavaksi väitti labratestin olevan väärin tulkittu jne.

Kun en tiedä kenen/keiden kanssa on minua pettänyt ja milloin,niin kuvittelen nyt, että kaikki ovat tienneet paitsi minä ja nauraneet minulle selkäni takana. Hävettää niin, etten meinaa voida edes kaupassa enkä töissä käydä, kun ajattelen mitä muut minusta miettivät ja ovat jo kauan miettineet. Tuntuu, että minut on täydellisesti häpäisty.

Tunteeni ovat tietysti oma ongelmani ja niihin meinaan terapiaa hakeakin,mutta miten ihmeessä selviännyt ihan lähitulevaisuudesta. Ja ero kyllä tulee, kun mies ei edes tunnusta vaan etsii vaan syytä muualta paitsi itsestään.

Antakaa neuvoja.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan iskisin turpiin tossa vaiheessa. Miten kehtaakaan? Oikeesti miten sä voit olla tuollaisen kanssa?

Olen kehottanut häntä muuttamaan pois. Asia ihan tuore vielä, mutta ero kyllä tulee. Lähinnä tuo, miten selviän häpeäni kanssa mietityttää minua. Minulla ei olisi mitään syytä hävetä, mutta minkä tunteelleni voin.

Oletko hokenut kaikille että minun mieheni ei ikinä petä jne. Silloin sinulla onkin aihetta häpeään, koska et ole tajunnut minkälainen miehesi on vaan olet uskotellut itsellesi ja muille että miehesi ei sellaista tekisi.

Jos taas et ole niin toiminut, niin silloin sinulla ei ole mitään aihetta häpeään et vaan ole huomannut merkkejä että miehesi pettää sinua.

Vierailija
42/46 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Mulla todettiin klamydia joka meni pahaan PID-vaiheeseen. Olin sairaalassa 3 pv tiputuksessa ja tämä tauti oli syynä. Viimeksi otetty klamydiatesti raskaana ollessani syksyllä 2009 ja tätä ennen 2007. Ne olivat negatiivisa. Tulin sairaalasta ja passitin miehen testeihin. Tuli negatiivinen tulos. Yhdessä ollaan oltu 6,5 vuotta ja mies vannoo syyttömyyttään ja syyttää minua. Aina kytännyt mustasukkaisena enkä mihinkään ole koskaan päässyt. Nyt tuli ero. Sanoin miehelle että olet kaksinkertainen sika, olet saanut tartunnan ja hoitanut vain itsesi.

Muu ei ole mahdollista. Luotin häneen 100%. Ei nämä taudit saunan lauteilta tartu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet saanut klamydian jo ennen avioliittoanne. Tautihan voi olla myös täysin oireeton eikä ole vain tullut ennen ilmi.

Vierailija
44/46 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ei kukaan naura petetyn selän takana. Miksi ihmeessä nauraisi, sehän on ihan kauhea tilanne ja saa pikemmin aikaan halun puolustaa petettyä.

Minun hyvän ystäväni mies petti vaimoaan, eikä tullut mieleenkään nauraa ystävälleni! Itkin hänen kanssaan, ja joka ikinen sympatian ripe oli hänen puolellaan, ei miehen (joka muuten myös ensin kielsi tapahtuneen). Ja kun pariskunta alkoi selvitellä pettämissotkua, niin vaimo oli todellakin niskan päällä. Mies oli siinä vaiheessa lähinnä anteeksiantoa ruikuttava säälittävä luuseri.

Sinulle ei naureta, ap! Jos joku on tiennyt pettämisestä eikä ole kertonut, niin hänellä ei varmaan vain ole ollut siihen pokkaa.

Vierailija
45/46 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, tottakai olet pettynyt kun sinua on petetty ja jos mies on toiminut noin 20 vuotta niin on aika loogista että varmasti joku tai jotkut tutuista tietävät hänen toimintansa. Mutta jos nyt otat järjen käteen, niin kuinka moni puoliso sukupuolesta riippumatta on uskollinen 20 vuotta? Varmaan kolmasosa ihmisistä ainakin jossain vaiheessa pettää, jatkuvasti tai hairahtaen tms. Eli on tuo aika odotettavaa siinä mielessä että tuon tilanteen voi joutua kohtaamaan, joko niin että itse hairahtuu tai että puoliso jää kiinni.

Mä varmaan olisin sinuna eniten suutuksissa tuosta astuuttomuudesta, että paljaaltaan vetelee ja kantaa tauteja kotiin. Siinä on isot riskit saada lehtolapsiakin liuta ja se taas vaikuttaa oman talouden tuloihin jos makselee elareita ja mikä se sellainen isäkään sitten on suhteessa lehtolapsiinsa jne...

Mitä tuohon häpeään tulee, niin Tommy Helsten kertoo kirjassaan 'Sen saat mistä luovut' hyvin häpeän suhteesta rakkauteen. Tekohan söi pahasti pohjaa sinun ja miehesi rakkaudelta etkä varmasti koe itseäsi kovasti rakastetuksi miehesi taholta juuri nyt, joten tarvitset muualta tällä hetkellä tuen sille että voit kokea itsesi rakastetuksi ja rakastettavaksi, jolloin häpeäkin väistyy. Varmasti terapia on ok vaihtoehto, mutta sinusta oikeasti välittävä ystävä tai vaikka sisko tai muu aikuinen läheinen olisi vielä parempi auttamaan sinut tolpillesi tuolla tunnepuolella.

Tsemppiä!

Vierailija
46/46 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kuka kyseli onko minua testattu aiemmin vastaan ei ole, koska mieheni (pian ex) on minun ensimmäinen ja ainoa mieheni, eli suhteemme aikana on tartunta tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi