Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla tytär. Jos olisit yhtäkkiä tyttäresi ikäinen,

Vierailija
21.09.2011 |

Uskotko, että olisitte ystäviä? Synkkaisko yhteen? Kuopuksen kanssavoisin ollakin:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v 5 kk ikäiset harvoin ystävystyvät

Vierailija
2/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni tuntuu olevan kuin minä, paitsi potenssiin jotain. Hänellä tuntuu olevan niin minun heikkouteni kuin minun vahvuutenikin, mutta jotenkin intensiivisemmin - kai minä olen vuosien varrella ruvennut sensuroimaan itseäni tavalla joka on joissain tapauksissa tervetullutta, joissain välttämättä ei.

Voi olla että ärsyttäisimme toisiamme jos olisimme samassa eskarissa. Voi myös olla että olisimme sydänystäviä, en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä ja meistä olisi voinut tulla parhaat ystävät, elämänaikaiset. Olen joskus miettinyt, että juuri sellaisen ystävän kuin hän olisin kaivannut elämääni :)

Vierailija
4/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaisen kanssa leikittäisin Pet Shopeilla.

Vierailija
5/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vyttöni on luonteeltaan ja kiinnostuksen aiheiltaan niin samanlainen kuin minä. Tykkää eläimistä, varsinkin koirista. Piirtämisestä, lukemisesta, ainekirjoituksesta. On avoin, tykkää puhua ja keskustella kaikesta. Hänellä on paljon omia mielipiteitä eikä säästele niitten ilmaisemista, hmmm.

Innostuu herkästi kaikesta uudesta mutta innostus saattaa myös lopahtaa herkästi, menettää hermonsa ja suutahtaa nopeasti mutta leppyy myös samantien.

Vierailija
6/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsemme molemmat paljon tilaa ja hovia. Sekä olemme molemmat uppiniskaisia ja helposti räjähtäviä ja leppyviä.

Vierailija
7/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nytkin olemme kavereita.

Teini-iässä emme ehkä olisi olleet kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme