Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herkullisia korvapuusteja!

Vierailija
21.09.2011 |

Pitkästä aikaa leivoin korvapuusteja. Laitoin jauhoja vähemmän kuin ohjeessa, rasvaksi rypsiöljyä. Kohotin puusteja tunnin verran pyyhkeen alla. Pullistuivat isoiksi, eivät ratkenneet ja maistuvat taivaallisilta:)

Onko jotain muita kikkoja tai variaatioita, joita testaisin seuraavalla kerralla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku turmelee korvapuustit jollain öljyllä?

Vierailija
2/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos haluaa korvata voin/margariinin jollakin täysin kasvispohjaisella tuotteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos haluaa korvata voin/margariinin jollakin täysin kasvispohjaisella tuotteella.

Vierailija
4/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku turmelee korvapuustit jollain öljyllä?

Mun mielestä maistui hyvälle. Täytteeseen laitoin sitten aitoa voita. Ei mulla muuta rasvaa sattunut kaapissa olemaankaan. Tai siis oli ingmariinia, mutta käytetään sitä vain leivälle, mikä lie tapa sitten onkaan.

ap

Vierailija
5/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen pullat maitojauheeseen. En tiedä, mikä siinä on, mut siihen tehtynä ne on parempia kuin maitoon tehdyt.

Vierailija
6/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu pulla "hiivalle".

Vierailija
7/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos alustamisvaiheessa joutuu lisäämään kauheasti jauhoja, kun ei saakaan tehtyä pullia, niin silloin se maku kärsii yleensä paljon.

Meillä on pakko laittaa maidotonta margariinia eikä se ole mun mielestä läheskään yhtä hyvää kuin voilla tehty. Rypsiöljyllä tuli mun mielestä joskus tosi pahoja, mutta nekin on varmaan makuasioita.

Vierailija
8/8 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voilla painavia. Voilla tehty on minun mielestäni parempaa, mutta teen terveyssyistä öljyyn. Juhliin käytän puolet voita, puolet öljyä. Arkipuusteja en koristele, ne sokerit ratisee inhottavasti hampaissa ja lapset ei tykkää mantelilastuista.