Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tehnyt kebabia itse? Onnistuiko?

Vierailija
21.09.2011 |

Laita vinkit tähän miten onnistuu parhaiten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan pakkasesta lihat ja siihen sitten ranskalaisia tai vaikka riisiä.Joskus paistanut munan päälle sekä sipulia ja kebab kastiketta vielä sekaan.Niitähän on niin erilaisia.

Vierailija
2/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebabin teet itse. Sehän tehdään jauhelihasta, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt montakin kertaa. Hyvää tulee.

Vierailija
5/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatta sekoittaa liha kunnolla ihan monitoimikoneessa niin kebab pötköstä tulee kiinteää. Mausteeksi laitan aromisuolaa aika reilusti ja mustapippurijauhetta pari tl ja jauhelihaa 800g. Sit pötkö folioon ja alle kannattaa olla reunallinen astia. Paistetaan muutama tunti jossain 100 asteessa.

Vierailija
6/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen ohje jonka mukaan lihaa pistettiin kilo, siihen käskettiin laittaa mustapippurijauhetta ihan älyttömästi, muistaakseni melkein pussillinen =0.

Eipä ihme että tuli aika kauheeta. Ainoastaan mies söi sitä.

Vierailija
7/7 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kilo naudan jauhelihaa, EI sikanautaa. Sekaan puoli pussia jauhettua mustapippuria ja puoli pussia aromisuolaa. Vaivaa taikina todella hyvin, niin että siihen tulee kunnon sitko. Kääri tiiviisti folioon, kunnolla tiukka paketti ja väh. pari kerrosta foliota. Uuniin 100 asteeseen ja paista vähintään 3-4 h. Sitten pötköstä vuolet terävällä veitsellä lastuja, jotka vielä kannattaa paistaa kuumalla, kuivalla pannulla (siis ilman rasvaa), jotta saavat vähän pintaa. Meillä ainakin maistuu äärimmäisen hyvin. Jos haluaa vähemmän tulisuutta, vähennä pippurin määrää, mutta liian vähänkään ei kannata laittaa, tuolla puolella pussilla ei niin kauhean tulista tule.