Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kelpaakohan tänä päivänä yh isät naisille?

Vierailija
21.09.2011 |

kelpaakohan tänä päivänä yh isät naisille?niinkuin oikeaan suhteeseen ja vakavammallakin mielellä.laittakaa nyt asiallisia perusteluja.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan muut syyt, kuin yksinhuoltajuus, ovat se miksen koskaan hänen lähestymisiinsä lämmennyt.

Vierailija
2/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa sellainen joka osaa kirjoittaa ja muutenkin ilmaista itseään, joka on kiinnostunut kulttuurista ja ajankohtaisista asioista ja on utelias uusia asioita kohtaan. Tykkää myös tehdä mökillä hommia ja on mutkaton ja rehellinen.

Eikä missään nimessä ole oikeistolainen kapitalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisijaisesti etsinkin juuri sellaista, kun vielä miestä etsiskelin. Ymmärtäisi paremmin, kuinka suuri osuus arjesta on nimenomaan se lapsi. Sinkkumiehet eivät kovin suurta empatiaa osoittaneet sille, että minä en niin vaan lähde viikonlopuksi mökille tai keikalle, jos on lapsivuoroni... Lisäksi, naiivia tai ei, haaveissa oli saada kiintyä tuohon miehenkin lapseen ja saada näin omalle yhdelle lapselleni sisarpuolia. =) Omista kun en enää haaveile.

Eli tsemppiä, uskon vahvasti että kelpaisit tuolla taustalla monelle muullekin naiselle, ellet olisi jopa vahvemmalla kuin sinkut, kuten ainakin itse ajattelen! =)

Vierailija
4/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isällä on (toivottavasti) ymmärrystä siitä mitä on elämä lasten kanssa, eikä ole potemassa kriisiä kun joutuu välillä olemaan kotona.

Onhan yh-isiäkin joka lähtöön, kuten ihmisiä ylipäätään, joten merkittävimmät kriteerit olisivat itselläni ainakin muualla, mutta yh-isyys toisi varmasti plussamerkinnän jos minä 3 lapsen äiti etsisin miestä.

Vierailija
5/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänet löysin. Ei ole tyypillinen av-mamman mies, joka ei pysty olemaan tuntia oman lapsen kanssa ilman äitiä ja osaa siivota ja kokata siinä missä nainenkin.

Vierailija
6/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toinen nainen ehti napata hänet... ja harmittaa!

Mutta yleistäen, en kelpuuta yh-isiä, ihan vain siitä syystä, että en usko, että uusperhe olisi toimivaa...

Vierailija
7/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toinen nainen ehti napata hänet... ja harmittaa!

Mutta yleistäen, en kelpuuta yh-isiä, ihan vain siitä syystä, että en usko, että uusperhe olisi toimivaa...

Vierailija
8/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle näköjään kelpaa... no toisenlainen näkökulma on sitten meikäläisen (vapaaehtois)lapsettoman naisen näkökulma: Lapset edellisestä suhteesta täys turn-off, ja tietysti vielä pahempi jos on yh-isä. Ei vaan tulis ainakaan mulla kysymykseen.

Vierailija
9/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toinen nainen ehti napata hänet... ja harmittaa! Mutta yleistäen, en kelpuuta yh-isiä, ihan vain siitä syystä, että en usko, että uusperhe olisi toimivaa...

toivottavasti ei haittaa sinua, aion jatkossa olla samaa mieltä, mutta voihan se muuttua.

Vierailija
10/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh-äideille kelpaa, mutta itse en haluaisi jo suhteen alusta asti mitään "me olemme paketti ja saat luvan hyväksyä että olet aina kakkonen"- diiliä.

Vierailija
11/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 42v yhden yh-äiti

Vierailija
12/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteeseen yh-isän kanssa, sillä halusin kokea vanhemmaksi tulon mieheni kanssa yhtä aikaa.

Nyt, itsekin eronneena pienten lasten äitinä, en edes harkitsisi suhdetta miehen kanssa, jolla ei ole lapsia. Haluan perheen ja mitä isomman, sen paremi :) Itse en aio enää koskaan synnyttää, mutta varmasti rakastaisin myös miehen lapsia täydestä sydämestäni.

Vierailija
13/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: yh-iskä

Vierailija
14/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos,ehkäpä vielä jaksaa katsella muutakin kuin irtonumeroit :) t.ap

Vierailija
15/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena en olisi halunnut yh-isää.

Vierailija
16/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriteerit sinulla on naiselle?

Vierailija
17/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää erityisesti lapsista, enkä haluaisi vieraita lapsia kotiini asumaan.

Vierailija
18/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomalle naiselle ei.

T. Toistaiseksi lapseton, joka haaveilee yhteisistä lapsista lapsettoman miehensä kanssa

Vierailija
19/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siis tavallinen nainen.ehkä tärkein kriteeri jo lapsen kannalta,että on siis valmis sitoutumaan suhteeseen. t.ap

Vierailija
20/42 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasin nykyisen puolisoni, jolla oli entuudestaan 1 5v lapsi. Hyvin on yli 10v oltu yhdessä ja yhteisiä lapsiakin saatu. Ja miehen lapsi asuu meillä.