kelpaakohan tänä päivänä yh isät naisille?
kelpaakohan tänä päivänä yh isät naisille?niinkuin oikeaan suhteeseen ja vakavammallakin mielellä.laittakaa nyt asiallisia perusteluja.
Kommentit (42)
Joten sanoisin että kelpaa, ja ihan hyvin. Onhan ne varmaan ihan hyviä ja luotettvia miehiä. Lapsettomillekin kelpaa, tosin usein on sit saatu lisää lapsia sen uuden naisen kanssa. Näkeehän nainen jo etukäteen, millainen isä mies on.
lapsi kuin toisinpäin. Tästähän kertoo paha äitipuoli myyttikin. Av:llakin usein naiset valitta kuinka kamalaa on kun puolison lapset tulee joka toinen vkl, saati sitten jos lapset asuisi miehen luona! Varmaan vaikuttaa myös onko lapsi 1 vai 6.
Nimenomaan haluaisin miehen, jolla on lapsi(a). Mikäli lapset ovat ihan normaalisti kasvatettuja, eikä kauhutatapauksia, pystyisin kyllä luomaan heihin hyvän suhteen. Pidän lapsista, kunhan he eivät ole hemmoteltuja nicojessicoita.
Olisi itseasiassa kivaa, kun ei itse tarvitsisi synnyttää enää, mutta silti saisi ison perheen ja omille lapsille sisaruspuolia. Tyttäreni kyselee usein, miksi en hankkisi lisää lapsia, kun hän haluaisi siskoja... : D
hei,sä kehden yh äiti..en tiedä kuinka nopeasti,mutta kaiketi se riippuu ihan suhteesta ja ihmisistä..t.ap
NYT SITTEN TESTI:yhisi@yahoo.fi voitte laittaa ap.lle vaikka tarkempaakin tietoa itsestänne.uskaltaakohan kukaan??
Olen kolmen pojan yh-isä.
Pojat 4, 8 ja 9.
Pojilla kovasti harrastuksia joka tarkoittaa, että mulla on vain vähän vapaa-aikaa. Ex-vaimo ei ole kuvioissa kun se vain otti ja lähti 300km päähän. Ei pidä yhteyttä lapsiin. Apuna minulla on omat ja appi vanhemmat.
En tiedä onko minulla koviakin kriteereitä kun en uutta kumppania ole löytänyt.
Toivon naiselta läheisyyttä, tietenkin seksiä, ei lihavuutta ja apua arjessa.
Tarjoan itse läheisyyttä, tietenkin seksiä, komeaa itseäni ja apua arjessa. ja tietenkin kotia. Asumme ISOssa oktalossa Suomalaisittain ison kaupungin keskustassa. Ei pk seutu.
En tiedä onko se, että olen keskittynyt lapsettomiin naisiin, ollut este kumppanin löytymiseen. Yli kolme lasta vaan tuntuu liialta. Ei aika ja tila riitä.
Olen tullut siihen tulokseen, että kun nuorin on yli 10 vuotias niin mun mahkut paranee huomattavasti :)
toisella 1 pieni lapsi, löysi tyttöystävän alle vuosi eron jälkeen, en tiedä kuinka vakavaa seurustelu on mutta tyttöystävä vaikuttaa pitävän lapsesta ja on mukava.
toisella 2 kouluikäistä, on ollut jo pitkään avoliitossa tuntemani erittäin kivan naisen kanssa jolla itsellään yksi lapsi.
tuo vapaa aika on ihan totta kortilla,vaikka itselläni vain yksi lapsi asuu luonani.ja kai sitä on kuitenkin aika kriittinen kenen kanssa alkaa olemaan,jun nuo entisen tempauksetkin saa mukanaan loppuelämänsä viedä.
jos vaan asiat on kunnossa lasten äidin kanssa, eikä eron syy ole ollut se, että mies on väkivaltainen narsisti (niin kuin monet täällä palstalla tuntuu olevan ;).
Lapsellisella miehellä luulisi ainakin olevan perusarvot kunnossa. Plussaa saisi siis minultakin lapsista ja vastuun ottamisesta.
Ihan heti en ehkä olisi yhteen muuttamassa, kun itselläkin on lapsia. Mutta oikea ja vakava suhdehan voi olla, vaikkei yhdessä asuttaisi.
Tein itse vastaavan ketjun joku aika, kovasti oli ketjussa kiinnostuneita. Sähköposti on vaan sit pysynyt vaiti, vaikka sitä niin haluttiin :)
No se ketju vain todisti sen että puheissa hieno juttu olla yh-isä mutta käytäntö onkin ihan muuta :)
T: yh-isä
vain omasta puolestani. Kelpuuttasin itselleni paremmin vielä yh miehen, koska hänellä jo kokemus mitä perheellisen arki on. Lapsettomat miehet ei ymmärrä halua puuhata omien lasten kanssa vapaalla, kun työ vie paljon aikaa koti elämältä tai sitten on suoraan sanottu että yksi lapsi vielä menisi, mutta ei useampi. Sitäkään en ymmärrä, kun yksi lapsi vaatii paljon enemmän vanhemman aikaa ja huomiota, kun ei ole sisaruksia kenen kanssa puuhailla. 4:n lapsen yh:na ei ole tunkua mies ehdokkaista...yksin kelpaisin kyllä. Minun tunne on että miespuoliset löytää helpommin naisia.
kelpais mulle paitsi, jos ois yhden, yli 10.v lapsen yh:) EHKÄ sitten.
O
Toivon naiselta läheisyyttä, tietenkin seksiä, ei lihavuutta ja apua arjessa.
Tarjoan itse läheisyyttä, tietenkin seksiä, komeaa itseäni ja apua arjessa. ja tietenkin kotia.
Kaipaa parisuhteelta seksiä seksiä seksikkyyttä ja kotiapua. Tarjoaa seksiä seksiä seksikkyyttä ja kotiapua! TODELLA SYVÄLLISTÄ...uh...kukahan hölmö tuollaiseen mieheen haluaisi tutustua?! Ei taida olla yh-isyys se isoin ongelma jos kyseinen hyypiö jää yksin.
Miksei kelpaisi koska mieshän se pointti ei kukaan muu. Samalla tavalla kuin omalla kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2013 klo 01:17"]
kelpaakohan tänä päivänä yh isät naisille?niinkuin oikeaan suhteeseen ja vakavammallakin mielellä.laittakaa nyt asiallisia perusteluja.
Kyllä mulle kelpaisi, mutta jos jo lähtökohta on se ettei lasten harrastuksilta jää yhtään aikaa, niin aika heikolla pohjalla ollaan. En nyt muista millä numerolla tässä ketjussa yh-iskä noin kirjoitteli. Mutta eihän mikään ihmissuhde voi edes päästä edes alkuun jos sille ei ole yhtään aikaa.
Mutta eipä mene mulla yhtään se paremmin...kukapa ottaisi raskaana olevan naisen? Veikkaanpa ettei kukaan. Mun tila ei tosin kestä ikuisesti, mutta tuskin vastasyntynyt vauvakaan on kovin houkuttelevaa miehille. :D
En ottaisi yh-iskää, mutta vkl-isän otin. Kersat on ok, kun näyttävät naamansa vain joka toinen viikonloppu. En jaksaisi katsella muiden lapsia joka päivä kodissani, en ole niin lapsirakas.
joka oli mua melkein 12 vuotta vanhempi. Kävipä sit niin et kun olin hänen kotonaan ekaa kokonaista vuorokautta niin jo muutaman tunnin kuluttua ukko kaatui sohvalle pitkäkseen ja kun esimurkkuikäiset lapset alkoivat tapella huoneessaan niin äijä tiuskaisi MULLE "Älä nyt sinäkin tuijota siinä vaan tumput suorana, mene komentamaan niitä!"
En ole sen jälkeen enää deittaillut yh-isiä. Enkä deittaile!!
joka oli mua melkein 12 vuotta vanhempi. Kävipä sit niin et kun olin hänen kotonaan ekaa kokonaista vuorokautta niin jo muutaman tunnin kuluttua ukko kaatui sohvalle pitkäkseen ja kun esimurkkuikäiset lapset alkoivat tapella huoneessaan niin äijä tiuskaisi MULLE "Älä nyt sinäkin tuijota siinä vaan tumput suorana, mene komentamaan niitä!"
En ole sen jälkeen enää deittaillut yh-isiä. Enkä deittaile!!
aika vetämätön äijä :D
Käänteisesti voisi sanoa että jotkut miehet puolestaan omivat minun lapseni alta aikayksikön (olen siis yh-nainen). Jo ennen kuin on lapsia tavannut, puhuu "meidän lapsista". Emme tosiaankaan ole mikään onneton rikkinäinen säröperhe ja lapsilla myös ON isä. Miehillä tuntuu olevan kauhea tarve paikata jotain mikä ei edes ole rikki ja "telakoitua" meidän hyväntuuliseen perheeseemme samantien, alkaa järjestelemään meidän perheemme elämää vaikka siinä ei mitään järjestelemistä ole. Tarpeetonta kai sanoa että viihdyn yhä yksin. Ja juu, voisin ottaa yh-isän, hänellä on omakin elämänsä, toivon niin, mutta saman katon alle en aio muuttaa.
t. kahden yh äiti