Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi pph:n ammattitutkinnon suorittaja pelkkä kotilusmuri?

Vierailija
20.09.2011 |

Vai ihan oikea ammattikasvattaja leikittelyineen ja sylineen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä kotilusmu. Naapurissa asuu yksi tällainen ja myönsi itse. Ja sanoi vielä ettei muuta enää viitti tehdäkään.

Vierailija
2/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun useampi viitsisikin siihen ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy niitäkin jotka siihen alkavat, saa pienet olla pienessä porukassa erossa äidistä ja isästä.

Vierailija
4/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta siis lusmu jos alan hoitamaan kotonani lapsia ensi keväänä, kun en millään raskisi vielä laittaa omaa alle vuoden ikäistäni hoitoon? Mutta töihinkin olisi ehkä lähdettävä.. En siis ole pph koulutukseltani, mutta pystyisin ammattini puolesta työtä harjoittamaan. Kun saisin lapseni edes kaksi vuotiaaksi ennen oikeaa päivähoitoa ja paluuta omalle alalle.

Vierailija
5/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onkaan niin, että näillä elämää ylläpitävillä voimilla - töihin nopeasti ryntäävillä mammoilla - on jutut ainakin tällä palstalla usein tätä tasoa. Ei järjen hiventäkään, ei ymmärrystä lasten kehityksestä, psykologiasta, ei yhtään mistään. Ja sivistykin jäänyt uupumaan. Kai ne on näitä amiksen kasvatteja, jotka pakertaa jossain hanttihommissa lasten viruessa päiväkodissa vauvasta saakka ja potevat jotain ylemmyyskompleksia "urastaan". Hohhoijaa.

Vierailija
6/6 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et ymmärtänyt omaani, niin nopea selvennys:

Olen pph:n ammattitutkinnon suorittanut neljän lapsen äiti.

Ammattitutkinto kesti 2,5 v ja se sisälsi neljä näyttöä.

Etätehtävät essee- muodossa tulivat kaksi kertaa kuukaudessa.. Ei ihan helppoa neljän lapsen äidille.

Suoritin siis tutkinnon mutta edelleen kuvitellaan, että pph on vain kotona ja lapset viedään sinne ennen päiväkotia ja päiväkodin pedakogiikkaa.

Uskon ja itseasiassa olen aivan varma, että lapsen havannointi, vuorovaikutus lasten ja vanhempien välillä sekä yksilöllinen kohtaaminen toimii minulla paljon paremmin kuin päiväkodeissa.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi