Mitä kadehdit muilta äideiltä?
Kommentit (9)
Ja ajoittain lempeyttä ja tyyneyttä.
pitkää pinnaa, joskus myös, valitettavasti, ylimääräsit rahaa, jolla matkustellaa ja ostellaan uusimmat Ticketin ja POP:n haalarit & muut merkkikamppeet...
t. kirpparilta vaatteet haaliva köyhä opiskelija-äiti, jolla usein kämppä sekaisin, aikataulut mättää ja aika ei tunnu riittävän mihinkään
mä oon aina niin kamalan väsynyt et nukkuisin vaan(3 pientä lasta,käyn töissä)haluisin jaksaa tehdä lasten kaa jotain ja pitää kodinki suht siistinä mut jos lähden esim. puistoon vapaa päivänä tms. niin se on valmisruokapäivä todennäköisesti.en jaksa enää edes siivota,ennen olin tosi tarkka.päällisin puolin meillä siistiä,mut pölyt esim. ollu pyyhkimättä monta viikkoa yms.illalla töiden jälkeen,ollaan kotona klo 16 jälkeen,en jaksa lähtee ulos lasten kaa,vaan kun on saatu päivällinen syötyä niin ilta menee kotihommia tehdessä,seuraavan päivän ruokaa tehdessä tms.
1) tyttöjä (itsellä vain poikia)
2) äitikavereita (mulla ei oo)
3) oikeutta ostaa itse lapsilleen vaatteet (meillä mummut haalii niin paljon kirpputoreilta etten itse saa ostaa)
4) isoja tissejä (mulla niin pienet ja epämuodostuneet etten koskaan kehdannut imettää kenenkään nähden)
voittaa tunteen mm:
toisen äidin lapsen vammaistukea (joo, olen tästäkin ollut kade, vähän hävettää)
kauniimpia hiuksia, vartaloa, pukeutumista
rahaa, taloa, autoa (Ja niin paljon olen autoista kiinnostunut, etten edes osaa sanoa, että mikä on toisen automme merkki)
kaunimmin käyttäytyviä lapsia (toisten lasten kiukunpuuskiahan ei huomaa)
soittotaitoa (viitsisinkö itse harjoitella 2-3h päivässä)
ammattitaitoa (vapaat viikonloput ovat mukavia, miksi menisin kursseille)
kauniimpia raskausarpia
täydeksi säilöttyä kellaria (sienimetsä ei nappaa ja kerrostalossa asumme, koska puutarhanhoitokaan ei kuulu mielihommiini)
upeaa lomahuvilaa (en pidä mökkeilystä)
On tullut kadehdittua melkein kaikkea maan ja taivaan väliltä. Viis siitä, etten itse haluaisi tehdä jotain, omistaa jotain tai olla jotain erityistä. Silti voin olla kateellinen.
Parikymppisiä äitejä.