Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen korkeastikoulutettu enkä haluaisi koskaan esimiestehtäviin

Vierailija
20.09.2011 |

Ei vaan pätkääkään kiinnostaisi muiden "pomottaminen". Hyi että. Toivottavasti onnistun välttämään tuollaiset hommat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Minusta ei olisi sellaiseen.

Vierailija
2/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olla ainakaan suomen kielen maisteri. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Olen punatukkainen enkä välitä käydä sienimetsässä.

Vierailija
4/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olla ainakaan suomen kielen maisteri. :)

mikä meni väärin?

Vierailija
5/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten voisi kyllä kiinnostaa.

Ei vaan pätkääkään kiinnostaisi muiden "pomottaminen". Hyi että. Toivottavasti onnistun välttämään tuollaiset hommat.

Vierailija
6/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki korkeastikoulutetut sovi eikä tarvitsekaan sopia esimiestehtäviin. Esimerkiksi moni erinomaisesti asiantuntijana hyvä, ei välttämättä ole hyvä esimiehenä. Tai varsinkaan kiinnosta. Eivätkä kaikki esimiehet sopisi asiantuntijahommiin.

Eivät esimiestehtävät mielestäni ole sellaisia, että niihin pitäisi kaikkien, ei edes kunnianhimoisten, pyrkiä. Kunnianhimoa voi olla eri tavoilla. Eikä toisaalta kaikkien tarvitse olla edes kunnianhimoisia, paljon hyviä työntekijöitä löytyy myös niistä, joilla ei ole erityistä kunnianhimoa oman työnsä ulkopuolelle eikä edes halua edetä.

Vierailija
7/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen mielummin asiantuntija kuin pikkupomo, joka on kaikkein viheliäisin rooli.

Vierailija
8/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ohjaaminen ja motivoiminen kyllä, sen takia haluan esimiestehtäviin.

Minulla on ollut sellaisia esimiehiä,jotka eivät pomottaneet, mutta saivat tiimistä uskomattomia juttuja irti. Sellaiseksi esimieheksi haluaisin, haluan tehdä töitä että tiimiläisilläni olisi mukava työpaikka ja tulokset näkyisi sen takia.

Vierailija
9/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sovellukaan esimieheksi. Toki esimiehen tulee kyetä tarpeen vaatiesssa pomottamaan, mutta silloin on kyse alaisen tarpeesta eikä varmaankaan ole pomon lempitehtäviä.

Vierailija
10/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ohjaaminen ja motivoiminen kyllä, sen takia haluan esimiestehtäviin.

Minulla on ollut sellaisia esimiehiä,jotka eivät pomottaneet, mutta saivat tiimistä uskomattomia juttuja irti. Sellaiseksi esimieheksi haluaisin, haluan tehdä töitä että tiimiläisilläni olisi mukava työpaikka ja tulokset näkyisi sen takia.

Mutta aika usein monella alaisella on tasan vaan se oma etu mielessä. Ja heti olet natsi ämmä jos et jousta joka toiveen mukaan. Aina on tiimissä niitä joka asiasta nurisijaa....

Vierailija
11/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin esimiestehtävissä 4 vuotta naisvalta-alalla ja voin sanoa kokemkssta että koville otti. Jumalaton määrä työtä, järkyttävä määrä vastuuta, kiitosta tai tsemppaamista en saanut,onnistumisen tunnetta kuitenkin koin kun työt saatiin organisoitua hyvin. Siirryin omasta pyynnöstäni asiantuntijatehtäviin ja hyvä näin. Täytyy kyllä sanoa, että osa työntekijöistä oli aivan keskenkasvuisia (vaikka ikää 40-60), ei mitään tolkkua mitä suustaan päästää ja miten käyttäytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä