Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rouvat, tiedätkö mitä miehesi puuhaa netissä? Iskee naisia!

Vierailija
20.09.2011 |

Olen ollut sinkku 10 vuotta ja nyt kun lapsi on aika iso, pistin pari deitti-ilmoa ja käynyt välillä sinkkuchateissä.

Ei ole sellaista päivää, että joku mies ei ehdottaisi mulle seksiä tyyliin, olen naimisissa, en halua erota, mutta en kestä enää ollenkaan ilman seksiä.

Sama baarissa, joka toinen jututtaja on naimisissa ja vaimo ei ymmärrä, mutta voitais piipahtaa sun sängyn kautta.

Miten voi ikinä löytää sinkkumiehen, kun naimisissa olevat ruikuttavat p*llun perään joka ikisessä paikassa, jonne edes vilkaisen.

Mitä te oikein niille miehillenne teette kun ne kaipaa ymmärtäjää, lohduttajaa, keskustelijaa ja p*llua niin, ettei niistä tahdo päästä hyvällä tahdollakaan eroon? PRKL

Tänäänkin yksi kaheli lähetti mulle kolmannen viestin sen jälkeen kuin ilmoitin, etten ole kiinnostunut koska olet varattu, että eikö ees vähän ja nopeasti!? On niin raskasta olla ilman.

Ikäni 36 vee

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vielä enemmän, ellet nyt tiety satu liikkumaan itsekin netissä sinkkupalveluiden seassa.

ap, joka ei ole edes kaunis

Vierailija
22/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tietokone olohuoneessa, ja aina liuta lapsia kotona, joten seuraa mieheni ei kehtaisi keskellä olohuonetta alkaa vonkaamaan.

Anteeksi nyt etukäteen mutta uskoks sä itsekkään tohon mitä sä kirjotat? Jos sun ukkos haluaa hakea seuraa netistä niitä tilaisuuksia kyllä tulee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä suuri osa kaipaa ihan vain vaihtelua ja keksivät sitten kerjätä sääliä sillä että kun kotona on niin kurjaa.

Vierailija
24/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä suuri osa kaipaa ihan vain vaihtelua ja keksivät sitten kerjätä sääliä sillä että kun kotona on niin kurjaa.

Moni niistä varatuista valehtelee (OHO!).

Saavat sitten "säälistä" kun vaimo ei ymmärrä antaa eikä anna ymmärtää.

Vierailija
25/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se teettää kun femakkolehmät lihottaa itsensä 120kg painaviksi kasoiksi ja ei anna seksiä. Ja vielä kuvittelevat, että miehen tulisi olla uskollinen. Ei kyllä tulisi. Kukaan jaksa pihtarisuhteessa, ainakaan kukaan normaali.

Vierailija
26/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki yöt menee koneella, joten en olisi yhtään yllättyttynyt jos vaikka näin sinulle uskottelisikin. Sen verran mamo se silti on, että ei se sua panis oikeesti, kunhan vemputtaa ajatukselle.

Meillä on 3 alle kouluikäistä lasta, joten en jaksa edes välittää... tai antaa piparia.

Vierailija
27/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla: Rouvat, tiedättekö.... tai rouvat, tiedätkö...Ja oikeastaan eihän tuohon pilkkua kuuluisi ollenkaan.

Vierailija
28/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap sekoittaa yksikön ja monikon. Kumpaa hän tarkoittaa?

Vierailija
29/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet ovat aina koittamassa onneaan. Ja jos ilmoittaa jollekkin yrittäjälle olevansa itse varattu niin sillä ei ole mitään väliä.

Tiedän että kaikki miehet eivät petä. Kunnollisiakin löytyy. Mutta täytyy kyllä sanoa, että niin monesti on kokenut näitä varattujen iskuyrityksiä, että on se hieman skeptiseksi minut saanut. Enkä edes tajua miten joku kehtaa tulla iskemään repliikillä: olen viiden lapsen naimisisissa oleva isä, mutta haluaisin sinua aivan kamalasti...

Vierailija
30/30 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tunteettomia pervoja, mutta osa on vähän fiksumpia eivätkä petä, koska siinä menee sitten koko sen astinen elämä persiilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi