Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laiha läski :(((

Vierailija
20.09.2011 |

Mittani ovat 86-98-98, ihan järkyttävää :( Pituus 170cm ja paino 59kg. Ja uskokaa tai älkää, kaikki läheiseni sanovat että olen niin laiha, joo kyllä olenkin, paitsi keskivartalo! Kun kuljen ulkona, vedän jatkuvasti mahaa sisäänpäin sillä muuten näytän siltä kuin olisin raskaana. Miten saisi parhaiten tuon karsean läskimahan pois? Vatsalihasliikkeet, kyykyt, auttakaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ylös ulos ja lenkille.

Jos jumppa kiinnostaa, niin saat nopeasti tuloksia.

Ymmärrän ahdistuksesi, mutta siihen on onneksi keinoja, jos vaan jaksaa. Tsemppiä! Parissa kuukaudessa siis saa toosi selviä tuloksia.

Vierailija
2/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten olen päästänyt itseni tällaiseen kuntoon. Alkoi masentaa toden teolla vielä kun mittasin vyötärönympärykseni. Tokihan tuo maha on ollut samanlainen jo varmaan vuoden verran, joka ikinen lisäkilo mitä minulle tulee, jää mahaan, yhtään ei tule käsivarsiin, jalkoihin, naamaan. Huoh.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan vertaukseksi, mahani ympärysmitta oli 101cm kun olin viimeisilläni lapsestani joka on nyt 4 vuotias! Eli vain pari cm isompi kuin nyt :(((

Tässä se nyt sitten on, sohvaperunana olemisen tulos!

ap

Vierailija
4/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaa rasvaa ja punttitreenillä saat muualle kroppaan muotoa. Itse oln 170cm 65kg ja mittani 91-74-89...ja olen tasapaksu luonnostani ja haluan painoa pois itsekin jokusen kilon.

Vierailija
5/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuo mittasi vaikuta siltä että olisit tasapaksu. Ja tosiaankin kiinteytys ei koskaan pahaa tee, ei tässä auta muu kuin ottaa itseä niskasta kiinni ja oikein kunnolla.

ap

Vierailija
6/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuo mittasi vaikuta siltä että olisit tasapaksu. Ja tosiaankin kiinteytys ei koskaan pahaa tee, ei tässä auta muu kuin ottaa itseä niskasta kiinni ja oikein kunnolla.

ap

ylimääräinen löllerö, niin ei kiva..

t.6

Vierailija
7/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pömpöttäminen voi olla ihan turvotusta suolistossa. Esim runsaan hiivaleivän syönnin tuloksena...

Vierailija
8/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tässä sellainen vararengas on että läskiä ja jonkin verran ehkä raskauksista jäänyttä nahkaa mitä ei kai saa pois kuin kirurgin veitsellä. Mutta niinkuin sanoin n. vuoden verran on tämä läskimaha ollut, ennen sitä olin paljon sopusuhtaisempi, vuoden sisällä tullut vajaa 5kg lisää painoa..

ap

Vierailija
9/11 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaamaan syvempiä vatsalihaksia. Vaikuttaa oikeasti paljon. Uskoisin että muutamassa kuukaudessa saisit vyötäröä useita senttejä pienemmäksi.

Vierailija
10/11 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mitat 78/165 ja vyötärö 90...

Vierailija
11/11 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se pömppömaha katoa mihinkään!

Mulla on painoindeksi ihan normaalipainon alarajalla mut rasvaprosentti 28 % ja se kaikki läski on mahassa. Haaveilen siitä, et sen sais siirrettyä noin 30 cm ylöspäin, mutta eipä taida onnistua ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi