Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänsä pilannut!

Vierailija
20.09.2011 |

Olen 23-vuotias tyttönen, jonka elämä on ollut viimeisen vuoden ajan todellista vuoristorataa.

Erosin tammikuussa 2010 poikaystävästäni, jonka kanssa olimme yhdessä 7vuotta. Ehtisimme ostaa yhteisin rivitaloasunno, jonka saimme vasta hetkisitten myytyä pois! Ostin oman rivitalo asunnon isäni kanssa maaliskuussa 2010, joss nyt sitten asustelen tällä hetkellä.

Minulla menivät luottotiedot hetki sitten maksusotkujen (pikavippien) johdosta. Olen toivoton! Onko kaikki nyt mennyttä??

-Asun omistus asunnossa, jonka isäni kanssa ostin maaliskuussa 2010 Miten käy lainan?

-Minulla on puhelinliittymä (ei prepid)

-Sain kk sitten Debit kortin menetänkö sen?

-Minulla on vakituinen työpaikka kk palkalla saako työnantaja tiedon häiriöstäni?

Olen nyt saanut tuon kyseisen maksun maksettua pois, jonka johdosta luottotiedot menivät. Minulla on erinäisiä "pikku velkoja" yhteensä 5000€ joita yritän tässä nyt kuittailla.. Voiko tästä vielä selvitä????

Lisäksi olen tapaillut erästä poikaa tässä 4kk ajan. Hän asuu eri paikkakunnalla kuin minä, mutta olemme nähneet tässä oikeastaan joka vloppu ja olemme yhteydessä puhelimitse joka päivä.. Olen todella ihastunut tähän poikaan ja meillä synkkaa hyvin tms. Tämä kyseisinen henkilö tietä, että rahani ovat tiukilla, mutta hän ei tiedä että menetin juuri hiljalleen luottotietoni! En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, sillä en tiedä mihin suuntaan tapailumme on kehittymässä..

Pitäisikö minun kertoa hänelle asiasta? Pelkään sitä kovasti, sillä en tiedä mitä hän mahtaa minusta sen jälkeen ajatella... :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi