Söin Ikeassa kuuluisan lihapullat muusilla
Hyi helvetti että oli viimeinen kerta. Jäi kamala jälkimaku
Kommentit (26)
Mun mielestä ne on ihan hyviä. Paljon parempi kuin ne joidenkin tekemät kotipullat, missä on jotain rusinan kokoisia sipulinpaloja, yääk!
Noissa ikean lihapullissa on ilmakuplia sisällä. Mistä johtuu?
onpahan meillä vähemmän jonotettavaa, kun taas mennään sinne.
Sinä voit tehdä ihan omin pikkukätösin oman possun lihasta niitä pullia.
Meidän perhe tykkää Ikean pullista pari kertaa vuodessa :)
En myöskään niitä syö eikä kyllä kukaan muukaan meideän perheestä.
Ja nyt on kiva, kun niitä saa muusilla. Ei tarvitse aina syödä keitinperunoiden kanssa.
jos käyn Ikeassa kaks kertaa vuodessa, niin mielelläni syön siellä samalla huokeaan hintaan.
Myös minullekin maistui hyvin ja kävisin useamminkin, jos olisi lähempänä. Miinusta tuli siitä, että joutui jonottamaan ainakin 15 minuuttia ja siitä, että siellä oli herkkuja houkutuksina ennen kuin pääsi ottamaan varsinaista ruokaa.
Ai? Mun mielestä ne on ihan hyviä. Paljon parempi kuin ne joidenkin tekemät kotipullat, missä on jotain rusinan kokoisia sipulinpaloja, yääk!
itselleen.
"Kaikki tykkää ja sitten perään, pari kertaa vuodessa ;-D.
Eikö teillä tykätä Ikean lihapullista joka viikko? Siksikö kun ovat niin mahdottoman rasvaisia ja kumisia ja lisäksi tiedät mitä sontaa ja sisälmyksiä niihin on jauhettu?
Silti syöt niitä ja syötät vielä lapsillesi.
onpahan meillä vähemmän jonotettavaa, kun taas mennään sinne.
Sinä voit tehdä ihan omin pikkukätösin oman possun lihasta niitä pullia.
Meidän perhe tykkää Ikean pullista pari kertaa vuodessa :)
Ostan joka kerran pussin myös kotiin, naminami!
ja syötiin lihapullia. Välillä on tullut pettymyksiä ( tosi harvoin tosin ) muista ruuista mutta lihapullat ovat takuutuote ja eivät siellä kauaa lämpölämpön alla.
Ostettiin niitä myös kotiin. Iso nam !
aika kelvollisia ja onhan ne sentään alkuperäisiä ja oikeita ruotsalaisia ;)
Enemmän mä kritisoisin sitä monasti liian vetistä kastiketta, jota ne kauvovat lisäksi aivan liikaa lautaselle, jollei ole skarppina ja muista sanoa.
Tero
jos käyn Ikeassa kaks kertaa vuodessa, niin mielelläni syön siellä samalla huokeaan hintaan.
4.95 euroa muutamasta lihapullasta ja kauhallisesta pussimuusia
4.95 euroa muutamasta lihapullasta ja kauhallisesta pussimuusia
Mun mielestä törkeen hyviä. Syödään siellä melkein aina kun käydään. -Kertaakaan en oo pettyny, tosin joskus ranskalaiset oli vähän jäähtyneet.
Tiedoksenne vaan että ko. lihapullissa on paras lihapitoisuus jos vertaa kaupan verrokkituotteisiin.
lapset on syöneet yleensä luomu-makaronilaatikkoa Ikeassa, ihan tyytyväisinä ovat sitä syöneet. Onkohan annos vielä ruokalistalla?
me syödään aina nuo,ja ostan kotiinkin.hyviä ovat.
on siinä kastikkeessa ja jopa kylmiä. Sunnuntaina Ikeassa ei ole siis mitään syötävää.
Ihan kammottavaa lisäainesotkua.
En varsinkaan lapsille syöttäisi siellä yhtikäs mitään mutta niin vaan jotkut äidit sinne vaeltaa katraansa kanssa lounaalle.