Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palauduin raskautta edeltäviin mittoihin 1kk synnytyksestä. Kysyttävää?

Vierailija
20.09.2011 |

Olen pituudeltani 175 cm ja painoin ennen raskautta 57 kg. Raskauden aikana sain 4 lisäkiloa. Raskautta edeltävissä mitoissa olen nyt kuukausi synnytyksestä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ekan kanssa kaikki jäi laitokselle,ihan littana maha synnytyksen jälkeen ja heti meni vanhat farkut jalkaan(olen 168cm ja tuolloin lähtöpiano oli 54kg)tokan lapsen jälkeen meni pari viikkoa et mahtu normi farkut jalkaan ja kolmannen kanssa myös,näistä kahdesta viimesimmästä ei mitään löysää vatsaa jääny mut paino palautu ennalleen vasta n.kuukauden kuluttua(jäi synnäriltä n.+4kg)

nää on aika yksilöllisii juttuja

Vierailija
22/22 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo mitään ihmeellistä ole. Omalla kohdallani kiloja kertyi 10 raskauden aikana, lapsivuodeosastolla olimme vauvan kanssa 5vrk ja kotiin lähtiessä mahani oli ihan litteä ja kiinteä, samanlainen kuin ennen raskautta, samoin paino oli -9kg, ja sekin yksi jäännöskilo taisi olla rinnoissa maitona :D eli olin ihan bikinikunnossa kivikovine pallotisseineni :D tämä tosiaan siis ekan lapsen kohdalla, voipi olla että seuraavien kanssa ei ihan niin raskaudesta toipuisikaan. Joten ole sinäkin nyt tyytyväinen peilikuvaasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla